KudoZ home » English to Czech » Chemistry; Chem Sci/Eng

titanium dioxide

Czech translation: oxid titaničitý nebo také titanová běloba


06:06 Sep 24, 2007
English to Czech translations [Non-PRO]
Medical - Chemistry; Chem Sci/Eng
English term or phrase: titanium dioxide
ponechat titanium dioxide nebo oxid titaničitý, je obsažen v nějakém farmaceutickém přípravku jako barvivo
Jana Švarcová
Czech translation:oxid titaničitý nebo také titanová běloba
Explanation:
souhlasim s vasi verzi prekladu
Selected response from:

petr jaeger
Grading comment
děkuji za odpověď
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6oxid titaničitý nebo také titanová bělobapetr jaeger
4Titánová bělobaVladimir Karoli


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Titánová běloba


Explanation:
Oxid titaničitý (TiO2) alebo titánová beloba je biely pigment.

Vladimir Karoli
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak

10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
oxid titaničitý nebo také titanová běloba


Explanation:
souhlasim s vasi verzi prekladu


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Titanium_dioxide
petr jaeger
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Grading comment
děkuji za odpověď

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pavel STORKAN
22 mins

agree  Miroslav Carda
46 mins

agree  Michaela Bordessoule
1 hr

agree  Pavel Blann
3 hrs

agree  Veronika Hansova
4 hrs

agree  Prokop Vantuch
6 hrs