KudoZ home » English to Czech » Chemistry; Chem Sci/Eng

Positive pump

Czech translation: přetlakové čerpadlo


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Positive pump
Czech translation:přetlakové čerpadlo

09:45 Jul 6, 2008
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng / Ultrafiltrace
English term or phrase: Positive pump
Jedná se o druh čerpadla, ale netuším, jaké čerpadlo by to mohlo být. Díky za pomoc.
Jirka
přetlakové čerpadlo
Explanation:
např.

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs (2008-07-07 07:03:27 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

rádo se stalo
Selected response from:

Pavel Blann
Czech Republic
Grading comment
Děkuji mnohokrát. Zřejmě to tak bude. V celé te předloze koneckonců chybí několik slov ;-). Pěkné odpoledne.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5přetlakové čerpadloLubos D
4přetlakové čerpadlo
Pavel Blann
4objemové čerpadlo
Pavel Prudký


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
positive pump
objemové čerpadlo


Explanation:
spíše se používá "positive displacement pump", tedy objemové čerpadlo.
Nesetkal jsem se ani s "positive pump" ani s přetlakovým čerpadlem. Ale co není, může být :-)

Pavel Prudký
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 121

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
positive pump
přetlakové čerpadlo


Explanation:
např.

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs (2008-07-07 07:03:27 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

rádo se stalo

Pavel Blann
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 28
Grading comment
Děkuji mnohokrát. Zřejmě to tak bude. V celé te předloze koneckonců chybí několik slov ;-). Pěkné odpoledne.

30 days   confidence: Answerer confidence 5/5
positive pump
přetlakové čerpadlo


Explanation:
positive pressure - přetlak

Lubos D
Native speaker of: Native in CzechCzech