KudoZ home » English to Czech » Computers: Software

malware containment

Czech translation: izolace malwaru


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:malware containment
Czech translation:izolace malwaru
Entered by: Pavel Blann

14:45 Oct 23, 2006
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software / European Union
English term or phrase: malware containment
Achievements include the establishment of a research community dedicated to malware containment and the development of an European infrastructure to monitor Internet traffic.
Igor Seykora
Czech Republic
izolace zákeřného softwaru
Explanation:
další z možností (dle vzoru fault/error containment, tj. izolace poruch/chyb)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-10-23 16:16:44 GMT)
--------------------------------------------------

http://cs.wikipedia.org/wiki/Malware - nejde pouze o škodlivý software (to může být jakýkoli kus kódu obsahující nějaké chyby) ale o program napsaný ve zlém úmyslu, tedy zlovolný či zákeřný. Proti tomuto SW je nutná nejen ochrana ve smyslu jeho detekce a prevence zlomyslných akcí ale také jeho odstranění a izolace před další aktivací a šířením.

--------------------------------------------------
Note added at 2 days19 mins (2006-10-25 15:04:01 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

rádo se stalo.
Selected response from:

Pavel Blann
Czech Republic
Grading comment
Přeložil jsem to tedy jako "izolace malwaru". Díky všem za vynikající řešení!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2ochrana proti škodlivému softwaru
Jaroslav Suchánek
4zastavení šíření škodlivého softwaru
Jiri Kobelka
4izolace zákeřného softwaru
Pavel Blann
3zajištění škodlivého softwaru
Filip Tichy


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zastavení šíření škodlivého softwaru


Explanation:
Vím, opět trochu těžkopádné... :)


    Reference: http://www.microsoft.com/cze/athome/security/viruses/malware...
Jiri Kobelka
Native speaker of: Native in CzechCzech

6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
ochrana proti škodlivému softwaru


Explanation:
kratší, často používaný termín

Jaroslav Suchánek
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 36

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  srubkova
4 hrs
  -> díky

agree  Tomas750
22 hrs
  -> díky

15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zajištění škodlivého softwaru


Explanation:
malware = škodlivý software, předpokládám ale, že v překládaném textu bude používán také pojem protection a bude vhodné použít nějaký jiný překlad pojmu containment...

Filip Tichy
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
izolace zákeřného softwaru


Explanation:
další z možností (dle vzoru fault/error containment, tj. izolace poruch/chyb)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-10-23 16:16:44 GMT)
--------------------------------------------------

http://cs.wikipedia.org/wiki/Malware - nejde pouze o škodlivý software (to může být jakýkoli kus kódu obsahující nějaké chyby) ale o program napsaný ve zlém úmyslu, tedy zlovolný či zákeřný. Proti tomuto SW je nutná nejen ochrana ve smyslu jeho detekce a prevence zlomyslných akcí ale také jeho odstranění a izolace před další aktivací a šířením.

--------------------------------------------------
Note added at 2 days19 mins (2006-10-25 15:04:01 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

rádo se stalo.

Pavel Blann
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 21
Grading comment
Přeložil jsem to tedy jako "izolace malwaru". Díky všem za vynikající řešení!