KudoZ home » English to Czech » Computers: Software

Candidate Routing Rule

Czech translation: pravidlo směrování uchazečů


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Candidate Routing Rule
Czech translation:pravidlo směrování uchazečů
Entered by: Lenka Wolf

10:06 Feb 11, 2009
English to Czech translations [PRO]
Computers: Software / Human resources
English term or phrase: Candidate Routing Rule
Celá věta: Diversity Questionnaires can not be used in the Candidate Routing Rule - opsáno doslova i s tím "can not".

Opět jde o větu vytrženou z bližšího kontextu. Vypadá to na program pro lidské zdroje. Svou verzi mám, ale moc mě zajímá, co na to Vy. Předem děkuji!

P.S.: Co říkáte na ten originál???
Lenka Wolf
Italy
pravidlo směrování uchazečů
Explanation:
Vycházím z nápovědy k systému PRecruiter, kde se pomocí těchto pravidel dají přidávat jména nebo pozice do seznamů. Nijak se to netýká kariérního postupu. Přečtěte si nápovědu, z ní je to celkem jasné. Netvrdím, že stejná interpretace platí i pro váš překlad, ale řekl bych, že ano. Možná se dokonce jedná o stejný systém.

Druhý odkaz níže vede přímo na přílušené téma v nápovědě.
Selected response from:

Hynek Palatin
Czech Republic
Grading comment
Ano, to je ono! Děkuji Vám i všem ostatním.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1pravidlo směrování uchazečů
Hynek Palatin
2předpis o plánu postupu uchazeče
Jiri Farkac
2kariérní plán uchazečů
Pavel Prudký


Discussion entries: 1





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
candidate routing rule
kariérní plán uchazečů


Explanation:
Domnívám se, že termín routing (možná i včetně "rule") byl zde nesprávně použit ve smyslu "plánu postupu" z jiného kontextu. Navrhuji znění, které asi autor originálu mínil.

Pavel Prudký
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 29

13 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
candidate routing rule
předpis o plánu postupu uchazeče


Explanation:
bez kontextu snad takhle

--------------------------------------------------
Note added at 47 min (2009-02-11 10:54:03 GMT)
--------------------------------------------------

těžko říct, pokud to nevyplyne z kontextu, tak přeložit co nejobecněji, aby se v tom uživatel mohl rozebrat, ale hrdost překladatele aby neutrpěla...

Jiri Farkac
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4

56 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
candidate routing rule
pravidlo směrování uchazečů


Explanation:
Vycházím z nápovědy k systému PRecruiter, kde se pomocí těchto pravidel dají přidávat jména nebo pozice do seznamů. Nijak se to netýká kariérního postupu. Přečtěte si nápovědu, z ní je to celkem jasné. Netvrdím, že stejná interpretace platí i pro váš překlad, ale řekl bych, že ano. Možná se dokonce jedná o stejný systém.

Druhý odkaz níže vede přímo na přílušené téma v nápovědě.


    Reference: http://www.pcrecruiter.net/pcrbin/WisdomBase.exe
    Reference: http://www.pcrecruiter.net/pcrbin/wisdombase.exe?action=view...
Hynek Palatin
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 106
Grading comment
Ano, to je ono! Děkuji Vám i všem ostatním.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Milos Prudek
1 hr