KudoZ home » English to Czech » Computers: Systems, Networks

downline load

Czech translation: systém vzdálené správy


12:56 Feb 1, 2009
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Systems, Networks / NOC
English term or phrase: downline load
If a problem is classified as Priority 1, the assistance center will attempt to restore the (rozuměj: customer's) network to operational status via downline loads, by providing an operational workaround, or by some other method, immediately.
Zuzka Benesova
Czech Republic
Czech translation:systém vzdálené správy
Explanation:
Já tomu rozumím podobně a to "downline loads" beru jak podstatné jméno. Jedná se vlastně o systém vzdálené správy, poskytovatel síťě si při budování vytvoří systém HW a SW, aby mohl řešit problémy.
Osobně bych do toho nepsal ty "opravné soubory" to může být zavádějící, těch způsobů může být mnoho (teoreticky třeba jen vymazání viru).
Selected response from:

Pavel_Hajek
South Korea
Grading comment
Děkuji, tohle je hezké, jednoduché řešení.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1zavedení (opravy) (ze střediska)
Jiri Farkac
3systém vzdálené správy
Pavel_Hajek


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
zavedení (opravy) (ze střediska)


Explanation:
Myslím, že se jedná v podstatě o synonymum pro "downloads", možná s akcentem na ten směr z asistenčního střediska do zákaznické sítě.

--------------------------------------------------
Note added at 1 h (2009-02-01 14:32:49 GMT)
--------------------------------------------------

Možná to bude dobré opsat, něco v tom smyslu, že "středisko se pokusí opravit síť do funkčního stavu prostřednictvím vzdáleného zavedení opravných souborů, prováděním..."


    Reference: http://www.websters-online-dictionary.org/do/downline.html
Jiri Farkac
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
Notes to answerer
Asker: Ano, taky tomu tak rozumím, jen mě právě nenapadá vhodný výraz :)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  srubkova
19 hrs
  -> Děkuji.

1 day2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
downline loads
systém vzdálené správy


Explanation:
Já tomu rozumím podobně a to "downline loads" beru jak podstatné jméno. Jedná se vlastně o systém vzdálené správy, poskytovatel síťě si při budování vytvoří systém HW a SW, aby mohl řešit problémy.
Osobně bych do toho nepsal ty "opravné soubory" to může být zavádějící, těch způsobů může být mnoho (teoreticky třeba jen vymazání viru).

Example sentence(s):
  • ... středisko se pokusí obnovit systém do provozuschopného stavu pomocí systému vzdálené správy, zajištěním ....
Pavel_Hajek
South Korea
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Grading comment
Děkuji, tohle je hezké, jednoduché řešení.