KudoZ home » English to Czech » Education / Pedagogy

education welfare officer

Czech translation: sociální pedagogický pracovník


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:education welfare officer
Czech translation:sociální pedagogický pracovník
Entered by: lingua chick

21:07 Jul 2, 2007
English to Czech translations [PRO]
Education / Pedagogy
English term or phrase: education welfare officer
...???
jak by se to dalo prelozit? nebo to mam nechat?
klara

dekuji"!"
xxxKlara Muscha
sociální pedagogický pracovník
Explanation:
To je socialni pracovnik v oblasti skolstvi, ale to se mi zda nejak dlouhe. Nasla jsem to i pod "socialnim pedagogickym pracovnikem". Jinak me nic jineho bohuzel v teto pozdni hodine nenapada. Treba nekdo bude mit neco lepsiho.
Selected response from:

lingua chick
United Kingdom
Grading comment
jojo, to je to ono - dekuji tisickrat
klara :o))
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1sociální pedagogický pracovník
lingua chick
5sociální pracovník, pedagóg >Maria Chmelarova
3pedagogicky poradce
Jakub Skřebský


Discussion entries: 2





  

Answers


39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
sociální pedagogický pracovník


Explanation:
To je socialni pracovnik v oblasti skolstvi, ale to se mi zda nejak dlouhe. Nasla jsem to i pod "socialnim pedagogickym pracovnikem". Jinak me nic jineho bohuzel v teto pozdni hodine nenapada. Treba nekdo bude mit neco lepsiho.


    Reference: http://www.domovypotrebnych.cz/pracskup/psem_008zapis.doc
lingua chick
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: English
PRO pts in category: 20
Grading comment
jojo, to je to ono - dekuji tisickrat
klara :o))
Notes to answerer
Asker: to znam, nehorsi to je, kdyz k tomu musim jeste prekladat nemcinu, to je pak bzunda....:o)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Veronika Hansova
1 day13 hrs
  -> Díky, Veroniko :-)

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
sociální pracovník, pedagóg >


Explanation:
http://www.rpsp.sk/html/spolupraca/sp3.htm
v provm prispevku : > "Zahranicni partneri"> Rogaland Hogskole, Naerbo, Norsko
"vernepleier" (socialny pracovnik, pedagog)
education (n.) cize pedagog
pedagogicky (adj.)


    Reference: http://www.rpsp.sk
Maria Chmelarova
Specializes in field
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Veronika Hansova: jednak je v češtině pedagog bez čárky a jednak si ymslím, že takto není jasné, že se jedná o jednu sloučenou fci
1 day9 hrs
  -> Veronika, dakujem za opravu. Pozorujem ze Klara vie po cesky. K prekladu v tomto pripade, to je vec nazoru.

196 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pedagogicky poradce


Explanation:
tak se tato funkce nazyva v mnohych ceskych skolach.

Jakub Skřebský
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 15