KudoZ home » English to Czech » Electronics / Elect Eng

quad count

Czech translation: kvadraturní signál


18:12 Jan 16, 2008
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: quad count
Type number of quad counts between position pulses measured on the slave encoder.

Type number of quad counts that should be in the displacement on the conveyors.

Type number of quad counts between master and slave in order to achieve the required accuracy.

Je to k dopravníku - lince.

Prosím o pomoc.

Díky.
Michal Cinciala
Czech Republic
Czech translation:kvadraturní signál
Explanation:
V kontextu analýzy signálů se používají další termíny, jako je kvadraturní čítač, kvadraturní časovač apod., pokud se to bude hodit.
Selected response from:

Jiri Hynek
Czech Republic
Grading comment
Díky. Tato odpověď se mi nejvíce "hodila do krámu".
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kvadraturní signál
Jiri Hynek
3 +1počet kvadrantů
Jan Kolbaba
3kvadrantní odčítací impuls
rosim
3druhá harmonická
Pavel Blann
2čtverný impuls
Blanka Salkova


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
čtverný impuls


Explanation:
quad - jako zkrácené quadrant, čili kvadrant, oddíl, čtverný atd.
count je počet, ale i impuls no, snad někoho napadne něco lepšího.


    Reference: http://www.google.com/search?hl=cs&rls=GGLG%2CGGLG%3A2005-41...
Blanka Salkova
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kvadraturní signál


Explanation:
V kontextu analýzy signálů se používají další termíny, jako je kvadraturní čítač, kvadraturní časovač apod., pokud se to bude hodit.


    Reference: http://www.elektrorevue.cz/clanky/06014/index.html
    Reference: http://www.solarskit.wz.cz/bob.html
Jiri Hynek
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 3
Grading comment
Díky. Tato odpověď se mi nejvíce "hodila do krámu".

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
počet kvadrantů


Explanation:
Je těžké z kontexu přesně zjistit o co se jedná. U dopravníku zcela jistě bude hrát roli pohon. Zkuste násl. odkaz: http://educon.zcu.cz/view.php?cislomodulu=2006041406

Jan Kolbaba
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 15
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Blanka Salkova: ano to mne také napadlo, ale zdálo se mi to příliš zjevné.
15 hrs
  -> díky

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
druhá harmonická


Explanation:
frekvence/složka pulsu: obvykle slouží k frekvenční analýze systému



    Reference: http://psg.webzdarma.cz/priklad/priklad.html
Pavel Blann
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 70
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kvadrantní odčítací impuls


Explanation:
předpokládám, že (kromě dopravníku) jde hlavně o synchronizaci otáček motorů (resp. převodníků)

--------------------------------------------------
Note added at 6 h (2008-01-17 01:01:23 GMT)
--------------------------------------------------

Pokud ovšem nejde o "four pulse-count motors" může to být ledacos.


    Reference: http://dagobah.kollmorgen.com/training/handbook/feedback/res...
    Reference: http://www.fbk-tw.com/file/choose%20DATA/Collection%20of%20A...
rosim
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 20