KudoZ home » English to Czech » Electronics / Elect Eng

robotic welding cells

Czech translation: Robotická svařovací buňka


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Robotic welding cell
Czech translation:Robotická svařovací buňka
Entered by: Karel Tatransky

00:37 Feb 20, 2008
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: robotic welding cells
Applications include robotic welding cells, power presses and other machinery used in the automotive, metalworking, materials handling, packaging, printing and other industries.

Napada mne svarovaci automaty. Mate neco lepsiho?
Radovan Pletka
Robotická svařovací buňka
Explanation:
Viz reference

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2008-02-20 01:00:37 GMT)
--------------------------------------------------

Kdyby druhý odkaz nefungoval, vyberte v levé nabídce "1999" a následně "Překonávání obtížných svarů".
Selected response from:

Karel Tatransky
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5rozbotizované svařovací buňkyseraalice
5robotická svařovací pracoviště/buňky
Jiri Kortus
4Robotická svařovací buňka
Karel Tatransky


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Robotic Welding Cell
Robotická svařovací buňka


Explanation:
Viz reference

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2008-02-20 01:00:37 GMT)
--------------------------------------------------

Kdyby druhý odkaz nefungoval, vyberte v levé nabídce "1999" a následně "Překonávání obtížných svarů".


    Reference: http://www.mmspektrum.com/clanek/hannover-2006
    Reference: http://www.valkwelding.com/index.cfm/site/valk_welding_home_...
Karel Tatransky
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 32

48 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
robotická svařovací pracoviště/buňky


Explanation:
Jedná se skutečně o "buňky" (často čtvercového tvaru) , ve kterých jeden, ale zpravidla více robotů provádí v upínacích přípravcích svary podle stanoveného programu. Velmi často je uvnitř polohovací (podle vodorovné osy) a otočný (podle svislé osy) stůl. Na straně otočené k operátorovi se založí díly, pak se zavře rolovací brána nebo posuvné dveře a stůl se otočí o 180 stupňů dovnitř buňky. Brána se otevře k založení dalších dílů (a vyndání hotových) na druhé straně. Současně roboti provádí svařování uvnitř buňky. Celý postup se cyklicky opakuje. Celé pracoviště je v oceloplechovém opláštění k odstínění okolí před účinky záření.


    Reference: http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.motoman.co...
    Reference: http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.manufactur...
Jiri Kortus
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 36

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
rozbotizované svařovací buňky


Explanation:
myslím, že v češtině se více používá termín robotizovaná než robotická

seraalice
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Jiri Kortus: tak i tak, právě pracuji pro jednu firmu, kde mají ve firmeních materiálech robotická...
10 hrs