KudoZ home » English to Czech » Electronics / Elect Eng

dual-diversity transmitter antenna system

Czech translation: duální vysílací (anténní) systém (dvoupásmový, dvoukanálový)


14:06 Apr 28, 2008
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: dual-diversity transmitter antenna system
With worldwide system compatibility, dual-diversity transmitter antenna system and other facility-friendly features, XXX brings quality motivational audio to you and your members.

Bezdrátový systém TV a audio do posiloven...
Prudilova
United Kingdom
Czech translation:duální vysílací (anténní) systém (dvoupásmový, dvoukanálový)
Explanation:
např. umožňující vysílání např. ve dvou standaredech, v různých státech, kontinentech (worldwide)

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2008-04-28 18:29:44 GMT)
--------------------------------------------------

ruším termín dvoukanálový (v závorce). Uvedenou celosvětovou kompatibilitu může zajistit ručit pouze systém dvoupásmový (duální, multistandard, apod.). Někde v tom textu nebo ve specifikacích přístroje budou ta pásma (kmitočty/modulace) určitě popsána.
Selected response from:

Jaroslav Suchánek
Czech Republic
Grading comment
diky:)
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5duální vysílací (anténní) systém (dvoupásmový, dvoukanálový)
Jaroslav Suchánek
3 +1systém se dvěma vysílacími anténami
rosim
3anténní systém s dvoukanálovým příjímačem
Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
anténní systém s dvoukanálovým příjímačem


Explanation:


--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2008-04-28 14:20:44 GMT)
--------------------------------------------------

Oprava... vysílačem samozřejmě. :)

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 88

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
duální vysílací (anténní) systém (dvoupásmový, dvoukanálový)


Explanation:
např. umožňující vysílání např. ve dvou standaredech, v různých státech, kontinentech (worldwide)

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2008-04-28 18:29:44 GMT)
--------------------------------------------------

ruším termín dvoukanálový (v závorce). Uvedenou celosvětovou kompatibilitu může zajistit ručit pouze systém dvoupásmový (duální, multistandard, apod.). Někde v tom textu nebo ve specifikacích přístroje budou ta pásma (kmitočty/modulace) určitě popsána.

Jaroslav Suchánek
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 326
Grading comment
diky:)

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
systém se dvěma vysílacími anténami


Explanation:
...

rosim
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pavel Blann
1 hr
  -> dík