KudoZ home » English to Czech » Engineering: Industrial

narrow operating window

Czech translation: krátký provozní interval


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:narrow operating window
Czech translation:krátký provozní interval
Entered by: Jan Hrdlicka

19:43 Feb 19, 2008
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / Molding systems
English term or phrase: narrow operating window
kontext: (company) XXX recognizes that today’s Engineering Grade Materials (PBT, LCP, PA,…) challenge the hot runner systems with very narrow operating windows.

"hot runner system" je vyhřívaný systém (zajištění optimální teploty taveniny)

Ale opravdu mě trochu zmátlo "operating windows"....provozní okna? manipulační okna? a nebo to jsou otvory?
Jan Hrdlicka
krátký provozní interval
Explanation:
další možnost

--------------------------------------------------
Note added at 17 h (2008-02-20 12:59:31 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

rádo se stalo...
Selected response from:

Pavel Blann
Czech Republic
Grading comment
Díky...tohle řešení se mi zdálo nejlepší
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4interval teplot
rosim
3krátký provozní interval
Pavel Blann
3úzké rozmezí parametrů (pro zpracování)
Jaroslav Drnek


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
úzké rozmezí parametrů (pro zpracování)


Explanation:
často se také objevuje jako process window - okno v grafu, kde vymezuje interval vlastností vhodný pro zpracování daného materiálu


    Reference: http://www.thefabricator.com/CuttingWeldPrep/CuttingWeldPrep...
Jaroslav Drnek
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Díky


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
interval teplot


Explanation:
rozmezí teplot

rosim
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 7
Notes to answerer
Asker: Díky


30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
krátký provozní interval


Explanation:
další možnost

--------------------------------------------------
Note added at 17 h (2008-02-20 12:59:31 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

rádo se stalo...

Pavel Blann
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 71
Grading comment
Díky...tohle řešení se mi zdálo nejlepší