KudoZ home » English to Czech » Engineering: Industrial

arc-flash

Czech translation: obloukový výboj


19:47 Feb 19, 2008
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
English term or phrase: arc-flash
temperature created when electric current passes through air
Dana Hollcroft
United States
Czech translation:obloukový výboj
Explanation:
Řekl bych že je to spíš tohle (než ta teplota):
http://www.zht.cz/page.php?kat=204&lang=cz

Tady
http://www.infraredwindow.com/npfa70e.htm
je vysvětlení i obrázek k tomu pojmu arc flash. To, že je tam odstavec uvozený "What is an Arc Flash", může značit, že to není "moc ustálené spojení"
Selected response from:

Jan Hrdlicka
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3přeskok obloukuseraalice
3obloukový výboj
Jan Hrdlicka


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
obloukový výboj


Explanation:
Řekl bych že je to spíš tohle (než ta teplota):
http://www.zht.cz/page.php?kat=204&lang=cz

Tady
http://www.infraredwindow.com/npfa70e.htm
je vysvětlení i obrázek k tomu pojmu arc flash. To, že je tam odstavec uvozený "What is an Arc Flash", může značit, že to není "moc ustálené spojení"

Jan Hrdlicka
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 4

49 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
přeskok oblouku


Explanation:
I suppose from the context, see http://www.dribo.cz/pdf/CZ_Flc_GB_rozdily.pdf

seraalice
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 12