KudoZ home » English to Czech » Engineering (general)

turn table gear box

Czech translation: převodový mechanismus (soukolí) karuselu


11:47 Jan 18, 2008
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: turn table gear box
u testovacího zařízení
Michaela Bordessoule
United Kingdom
Czech translation:převodový mechanismus (soukolí) karuselu
Explanation:
další možnost, ale bez kontextu mě také nic lepšího nenapadne
Selected response from:

Jaroslav Suchánek
Czech Republic
Grading comment
Děkuji za příspěvek.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2převodový mechanismus (soukolí) karuselu
Jaroslav Suchánek
3 +3Převodovka otočného stolu
Michal Cinciala
4převodka
rosim
4převodovka otočného stolu
Kateřina Suchánková
3převodové ústrojí točny
Pavel Blann
3otočná převodovkaseraalice


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
Převodovka otočného stolu


Explanation:
Bez dalších referencí - co mě napadlo

Michal Cinciala
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in JapaneseJapanese

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vladimir Karoli
3 mins
  -> Díky

agree  petr jaeger: agree
6 hrs
  -> Díky

agree  trans-olc
1 day7 hrs
  -> Díky

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
převodovka otočného stolu


Explanation:
viz anglicko-český technická slovník
nebo http://www.e-slovniky.cz

Kateřina Suchánková
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4

13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
otočná převodovka


Explanation:
možná by to chtělo více kontextu, nic lepšího mě nenapadá

seraalice
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
převodový mechanismus (soukolí) karuselu


Explanation:
další možnost, ale bez kontextu mě také nic lepšího nenapadne

Jaroslav Suchánek
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 116
Grading comment
Děkuji za příspěvek.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Peter Kissik
3 hrs
  -> díky

agree  rosim: To je použitelné univerzálně
7 hrs
  -> díky

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
převodka


Explanation:
u menších mechanismů se převodový mechanizmus jako "převodovka" označuje (oprávněně) jen zřídka (např. v autě je gearboxů několik, ale jako převodovka se označuje pouze velký mechanizmus u hnacího ústrojí, zatímco třeba u řízení se označuje česky jako "převodka")

rosim
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 61
Notes to answerer
Asker: Děkuji za vysvětlení!


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
převodové ústrojí točny


Explanation:
další možnost pro neznámý kontext

Pavel Blann
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 18