KudoZ home » English to Czech » Environment & Ecology

performance ranges

Czech translation: výkonnostní rozsahy, rozsahy výkonu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:performance ranges
Czech translation:výkonnostní rozsahy, rozsahy výkonu
Entered by: maat ka re

09:57 Feb 20, 2006
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Environment & Ecology / emission limits, EU
English term or phrase: performance ranges
Context: In this field of the table, useful information can be reported if possible on the performance ranges of the installation concerned during the reporting period compared to the limit values set in the permit.
(“installation” refers here to a factory/plant producing pollution)
Igor Seykora
Czech Republic
výkonnostní rozsahy, rozsahy výkonu
Explanation:
jistěže se jedná o rozsahy hodnot, ale v tomto případě není nutné "okecávání" ani doplňování slov typu "parametr" či "hodnota", které v originálu chybějí, protože se jedná o běžně používaný technický termín.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day1 hr (2006-02-21 11:52:52 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

není za co. taky díky :o)
Selected response from:

maat ka re
Czech Republic
Grading comment
Diky moc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5výkonnostní rozsahy, rozsahy výkonu
maat ka re
4rozsahy vykonnostnich parametru
Martin Janda


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rozsahy vykonnostnich parametru


Explanation:
Netusim, co tou performance mysli, to bys mel vedet z kontextu, co ta instalace dela - ale snazil bych se byt aspon trochu specifictejsi nez jsi chtel.

Martin Janda
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 11

1 day26 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
výkonnostní rozsahy, rozsahy výkonu


Explanation:
jistěže se jedná o rozsahy hodnot, ale v tomto případě není nutné "okecávání" ani doplňování slov typu "parametr" či "hodnota", které v originálu chybějí, protože se jedná o běžně používaný technický termín.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day1 hr (2006-02-21 11:52:52 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

není za co. taky díky :o)

maat ka re
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4
Grading comment
Diky moc.