KudoZ home » English to Czech » Finance (general)

payment slip

Czech translation: příjmový doklad


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:payment slip
Czech translation:příjmový doklad
Entered by: srubkova

12:05 Sep 8, 2006
English to Czech translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / payment
English term or phrase: payment slip
It is possible to pay cash, by payment slip or bank transfer.
Jirina Nevosadova
Czech Republic
příjmový pokladní doklad
Explanation:
nebo příjmová stvrzenka.

Název uvedený na těchto písemných dokladech, které mám doma

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2006-09-08 15:16:15 GMT)
--------------------------------------------------

Ještě by to mohl být kontrolní útržek platební poukázky.
Selected response from:

srubkova
Czech Republic
Grading comment
Thank you very much.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5příjmový pokladní dokladsrubkova
4platební poukázkaRadovan Pletka


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
platební poukázka


Explanation:
to mate zrejme z nejakeho uctu za sluzby, kde se vyjmenovava, jak to lze zaplatit a tohle bude pro Cechy nejsrozumitelnejsi

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2006-09-08 12:15:23 GMT)
--------------------------------------------------

misto poukazka muzete pouzit slozenka ci ustrizek v zavislosti na tom, jak ten slip ve skutecnosti vypada a kde se s nim muze platit

Radovan Pletka
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 12

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
příjmový pokladní doklad


Explanation:
nebo příjmová stvrzenka.

Název uvedený na těchto písemných dokladech, které mám doma

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2006-09-08 15:16:15 GMT)
--------------------------------------------------

Ještě by to mohl být kontrolní útržek platební poukázky.

srubkova
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 19
Grading comment
Thank you very much.




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (3): Radovan Pletka, Hynek Palatin, Pavel Blann