KudoZ home » English to Czech » Finance (general)

Charter management partnership

Czech translation: charterová společnost


12:28 Sep 8, 2006
English to Czech translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / payment
English term or phrase: Charter management partnership
Charter management partnership
It is a heading.
Charter management offers you an opportujnity to cover the costs
Jirina Nevosadova
Czech Republic
Czech translation:charterová společnost
Explanation:
"Charter management company/partnership" je společnost provozující námořní nebo leteckou dopravu najímanými dopravními prostředky. Jsou to tedy poskytovatelé pronájmu letadel a lodí.
"Charterová společnost" má 14,600 hitů na Googlu.
Selected response from:

lingua chick
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4partnerství pro řízení pronájmu lodí
Pavel Blann
4charterová společnost
lingua chick


Discussion entries: 3





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
charter management partnership
charterová společnost


Explanation:
"Charter management company/partnership" je společnost provozující námořní nebo leteckou dopravu najímanými dopravními prostředky. Jsou to tedy poskytovatelé pronájmu letadel a lodí.
"Charterová společnost" má 14,600 hitů na Googlu.


    Reference: http://www.nicholsonyachts.com/manage.htm
    Reference: http://www.airlite.com/jet-management/charter-management.cfm
lingua chick
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: English
PRO pts in category: 2

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
charter management partnership
partnerství pro řízení pronájmu lodí


Explanation:
Z minimálního kontextu lze např. usoudit, že jde o několik charterových společností, které chtějí partnerstvím a společným řízením pronájmu lodí snižovat náklady.

Pavel Blann
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 39




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (3): Hynek Palatin, Jaroslav Tomiczek, Pavel Blann