KudoZ home » English to Czech » Finance (general)

including but not limited to termination of the Agreement

Czech translation: včetně, ale není omezené ukončením platnosti smlouvy


13:24 Mar 7, 2008
English to Czech translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: including but not limited to termination of the Agreement
Your claim shall certify that xxx has failed to fulfil its contractual obligations according to the Agreement, including but not limited to termination of the Agreement by xxx due to a non-extraordinary cause or termination of the Agreement by yyy.

je to bankovní garance...nevim co s tim..neni to moje specializace..diky moc:)
Prudilova
United Kingdom
Czech translation:včetně, ale není omezené ukončením platnosti smlouvy
Explanation:
např.
Selected response from:

Michaela Bordessoule
United Kingdom
Grading comment
Diky moc.:)
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4mimo jiné vypovězení smlouvy
Lenka Mandryszová
3 +1včetně ukončení této smlouvy ale bez omezení jen na ně
Pavel Blann
4 -3včetně, ale není omezené ukončením platnosti smlouvy
Michaela Bordessoule


Discussion entries: 2





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
including but not limited to termination of the agreement
včetně ukončení této smlouvy ale bez omezení jen na ně


Explanation:
např.

Pavel Blann
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 39

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Lenka Mandryszová: je to možná jen můj stylistický vkus, ale já bych se tomu "bez omezení" v češtině vyhýbala, "mimo jiné", včetně", "např." je self-explanatory
2 mins
  -> máte pravdu, ale v právních a finančních textech jde o explicitní vyjádření všech podmínek, tedy i těch v běžné formulaci implikovaných.

agree  Vaclav Balacek: Souhlasím, většinou používám "včetně např. xxxx"
4 mins
  -> díky!

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
including but not limited to termination of the agreement
mimo jiné vypovězení smlouvy


Explanation:
NA

Lenka Mandryszová
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 48

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  srubkova: používám v podstatě totéž: včetně, mimo jiné, vypovězení smlouvy
16 mins
  -> děkuji

agree  Veronika Repikova
1 hr
  -> děkuji

agree  Jana Louvarová
1 hr
  -> děkuji

agree  Markéta Vilhelmová
18 hrs

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -3
including but not limited to termination of the agreement
včetně, ale není omezené ukončením platnosti smlouvy


Explanation:
např.

Michaela Bordessoule
United Kingdom
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 7
Grading comment
Diky moc.:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  srubkova: podle mě je smysl zde uvedeného překladu úplně jiný
14 mins

disagree  Veronika Repikova: Smysl navrhovaného překladu neodpovídá anglickému originálu.
1 hr

disagree  Lenka Mandryszová: Viz poznámky výše
16 hrs