KudoZ home » English to Czech » Finance (general)

BROKER CALL RATE

Czech translation: úroková sazba makléře (brokera)


19:57 Aug 26, 2008
English to Czech translations [PRO]
Finance (general)
English term or phrase: BROKER CALL RATE
a transaction charge (percentage) on the fund amount.
Děkuji za pomoc.
seraalice
Czech Republic
Czech translation:úroková sazba makléře (brokera)
Explanation:
Sazba, za kterou banky pujcuji maklerum (viz Jana).
Ale investor pak vlastne zaplati danou sazbu (banky) makleri plus napriklad dalsi servisni poplatek (v procentech). Cili se da rict, ze to je urokova sazba maklere.
Selected response from:

Jana Bedanova
Czech Republic
Grading comment
Děkuji za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3úroková sazba makléře (brokera)
Jana Bedanova
3sazba, za kterou banky půjčují brokerským/makléřským firmámJana Zajicova


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
broker call rate
sazba, za kterou banky půjčují brokerským/makléřským firmám


Explanation:
Bohužel mě nic méně popisného nenapadá.
Je to krátkodobá a velmi výhodná sazba.

Jana Zajicova
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 24

45 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
broker call rate
úroková sazba makléře (brokera)


Explanation:
Sazba, za kterou banky pujcuji maklerum (viz Jana).
Ale investor pak vlastne zaplati danou sazbu (banky) makleri plus napriklad dalsi servisni poplatek (v procentech). Cili se da rict, ze to je urokova sazba maklere.


    Reference: http://ies.fsv.cuni.cz/default/file/download/id/6713
Jana Bedanova
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Grading comment
Děkuji za pomoc