KudoZ home » English to Czech » Finance (general)

Arms-Length Management Company

Czech translation: podnik bytového hospodářství


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Arms-Length Management Company
Czech translation:podnik bytového hospodářství
Entered by: Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI

21:19 Aug 27, 2008
English to Czech translations [PRO]
Finance (general)
English term or phrase: Arms-Length Management Company
bez kontextu a já bez nápadu. Děkuji za pomoc
seraalice
Czech Republic
podnik bytového hospodářství
Explanation:
Myslel jsem, že už to neexistuje, ale opak je pravdou:
http://www.google.cz/search?hl=cs&q=podnik bytového hospodář...

Případně "bytový podnik".
Dle potřeby se případně může doplnit městský, okresní...

Podle mě vcelku zažitý pojem (což může být výhoda i nevýhoda) - anglická definice má sice trochu jiný smysl, než bývalý "OPBH" (ALMO: o správu se dělí jak správce/pronajímatel [drobné záležitosti], tak podnik [širší strategické plánování]; vlastníkem zpravidla zůstává obec apod., správce by mohl být někým jako domovníkem), ale pod "bytové hospodářství" se dle mého mohuu vejít obě verze.

http://en.wikipedia.org/wiki/Arms_Length_Management_Organisa...
Selected response from:

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Grading comment
Děkuji za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3podnik bytového hospodářství
Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
3Správa obecního bytového fonduJana Zajicova


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
arms-length management company
Správa obecního bytového fondu


Explanation:
http://www.idea.gov.uk/idk/core/page.do?pageId=1089895

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2008-08-27 21:23:17 GMT)
--------------------------------------------------

Nebo městského.

Jana Zajicova
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 24

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
arms-length management company
podnik bytového hospodářství


Explanation:
Myslel jsem, že už to neexistuje, ale opak je pravdou:
http://www.google.cz/search?hl=cs&q=podnik bytového hospodář...

Případně "bytový podnik".
Dle potřeby se případně může doplnit městský, okresní...

Podle mě vcelku zažitý pojem (což může být výhoda i nevýhoda) - anglická definice má sice trochu jiný smysl, než bývalý "OPBH" (ALMO: o správu se dělí jak správce/pronajímatel [drobné záležitosti], tak podnik [širší strategické plánování]; vlastníkem zpravidla zůstává obec apod., správce by mohl být někým jako domovníkem), ale pod "bytové hospodářství" se dle mého mohuu vejít obě verze.

http://en.wikipedia.org/wiki/Arms_Length_Management_Organisa...

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 188
Grading comment
Děkuji za pomoc