KudoZ home » English to Czech » Finance (general)

dollar-denominated

Czech translation: kreditní karta k dolarovému účtu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dollar-denominated credit card
Czech translation:kreditní karta k dolarovému účtu
Entered by: jankaisler

13:35 Feb 6, 2009
English to Czech translations [PRO]
Finance (general)
English term or phrase: dollar-denominated
Will your site have any appeal beyond your comfort zone of Americans waving dollar-denominated credit cards?
---
Moc děkuji:)!
Jiri Domzal
kreditní karta k dolarovému účtu
Explanation:
karta, která je účtovaná držiteli v dolarech
Selected response from:

jankaisler
Grading comment
Moc děkuji - potřeboval jsem krátkou definici - diky ostatním přispívatelům :)!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5kreditní karta k dolarovému účtu
jankaisler
3 +1bezedná
Pavel Prudký
3(vedené) v dolarech
Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(vedené) v dolarech


Explanation:
karty...

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2009-02-06 13:43:02 GMT)
--------------------------------------------------

Nebo dolarová karta, karta s dolarovými prostředky, s prostředky v dolarech apod.

http://www.google.cz/search?hl=cs&q=dolarová karta&lr=

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 188

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
kreditní karta k dolarovému účtu


Explanation:
karta, která je účtovaná držiteli v dolarech

jankaisler
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 211
Grading comment
Moc děkuji - potřeboval jsem krátkou definici - diky ostatním přispívatelům :)!

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
bezedná


Explanation:
Já bych to chápal takto. Kreditkou mohu platit kdekoliv nez ohledu na měnu. Pointa bude asi v množství dolarů.

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2009-02-06 13:44:10 GMT)
--------------------------------------------------

..bez ohledu..

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs (2009-02-07 13:33:41 GMT)
--------------------------------------------------

Pracuji s větou dostupného kontextu. Když někdo mává kreditkou, asi nesděluje, v jaké je měně. Dle mého je to popis atmosféry. Tazatel k tomu asi bude vědět více.

Pavel Prudký
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 137

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  rosim: moc pěkné, podkud to ovšem pasuje do (uspořeného) kontextu
17 mins
  -> děkuji, zapojil jsem jen logiku. Pro velkou část světa slovo dolar automaticky znamená hodně peněz.:-)

neutral  Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI: Měna podle mě hraje roli - http://www10.americanexpress.com/sif/cda/page/0,1641,6728,00... - "prostředky v amerických dolarech a chtějí v nich realizovat transakce... výdaje jsou pohodlně převedeny a vyúčtovány na Vaši kartu v amerických dolarech"
1 hr
  -> Pracuji s větou dostupného kontextu. Když někdo mává kreditkou, asi nesděluje, v jaké je měně. Je to popis atmosféry.