KudoZ home » English to Czech » Games / Video Games / Gaming / Casino

Hard to learn, but has high damage-to-tonnage ratio

Czech translation: je těžké naučit se s ní zacházet, ale má velké destrukční účinky


11:41 Feb 21, 2008
English to Czech translations [PRO]
Games / Video Games / Gaming / Casino
English term or phrase: Hard to learn, but has high damage-to-tonnage ratio
celou frazi prosim, ale hlavne damage.to-tonnage ratio
Prudilova
United Kingdom
Czech translation:je těžké naučit se s ní zacházet, ale má velké destrukční účinky
Explanation:
Sice to trochu neodpovídá Vámi zvolené kategorii Casino, ale předpokládám, že jde o zbraň v nějaké (bojové) hře.

Když Vaše postava ve hře získá novou zbraň, je těžké se s ní naučit zacházet, ale je velmi účinná, její střely jsou silné, má velké destrukční účinky (například oproti jiným zbraním).

Možná by pomohlo více kontextu.

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2008-02-21 12:01:32 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Rádo se stalo! ;-)
Selected response from:

Prokop Vantuch
Czech Republic
Grading comment
Diky moc..s tim casinem jsem se asi preklepla..docela specham:)
Váš překlad se do kontextu hodí skvěle. Ještě jednou díky.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2je těžké naučit se s ní zacházet, ale má velké destrukční účinky
Prokop Vantuch
4má velké destrukční účinky v pomeru k vahyMisak


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
hard to learn, but has high damage-to-tonnage ratio
je těžké naučit se s ní zacházet, ale má velké destrukční účinky


Explanation:
Sice to trochu neodpovídá Vámi zvolené kategorii Casino, ale předpokládám, že jde o zbraň v nějaké (bojové) hře.

Když Vaše postava ve hře získá novou zbraň, je těžké se s ní naučit zacházet, ale je velmi účinná, její střely jsou silné, má velké destrukční účinky (například oproti jiným zbraním).

Možná by pomohlo více kontextu.

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2008-02-21 12:01:32 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Rádo se stalo! ;-)

Prokop Vantuch
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 24
Grading comment
Diky moc..s tim casinem jsem se asi preklepla..docela specham:)
Váš překlad se do kontextu hodí skvěle. Ještě jednou díky.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Blanka Salkova: naprosto souhlasím
22 mins
  -> Díky! :)

agree  Hynek Palatin: "...v porovnání s hmotností". Tonáž není zmíněná jen tak - roboti, na které se zbraně nasazují, mají omezenou nosnost.
1 hr
  -> Díky, jasně, ten dodatek tam taky sedí.

23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
high damage-to-tonnage ratio
má velké destrukční účinky v pomeru k vahy


Explanation:
asi jde o vozidlo nebo tank, napřiklad: s MBčkem tu branu ne prorasim na to je treba Bavorák
Vyraz je použivan ve zbrojovem průmyslu


    Reference: http://jdw.janes.com/public/jdw/index.shtml
Misak
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in GermanGerman