KudoZ home » English to Czech » Games / Video Games / Gaming / Casino

The Control Execution Environment (CEE) is the execution and scheduling environm

Czech translation: prostředí CEE


14:53 Feb 21, 2008
English to Czech translations [PRO]
Games / Video Games / Gaming / Casino
English term or phrase: The Control Execution Environment (CEE) is the execution and scheduling environm
CEE jsou nějaké stanovy, že? Já si jen nemůžu vzpomenout jak se to řekne...víte někdo?
Prudilova
United Kingdom
Czech translation:prostředí CEE
Explanation:
http://hpsweb.honeywell.com/Cultures/en-US/Products/Systems/...
http://www.processautomationcontrol.com/DCSystem.html
Podle těchto odkazů, ze kterých text asi bude, jde o jakési počítačové prostředí nebo software. V tom případě bych se přikláněl k verzi nepřekládat a nechat tak, případně přeložit podle vlastního uvážení. Přesný český ekvivalent asi existovat nebude (já jsem jej alespoň nenašel).
Takže bych asi volil variantu ponechat "prostředí CCE".

--------------------------------------------------
Note added at 54 mins (2008-02-21 15:47:27 GMT)
--------------------------------------------------

Rádo se stalo ;-)
Selected response from:

Prokop Vantuch
Czech Republic
Grading comment
už je to za mnou a odesláno..doufám, že o bude v pohode..jeste jednou diky za pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3prostředí CEE
Prokop Vantuch
3prostředí CEE (Control Execution Environment)
Hynek Palatin


Discussion entries: 1





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
control execution environment (cee)
prostředí CEE (Control Execution Environment)


Explanation:
To nebudou stanovy. A asi jste si spletla i obor (hry).


    Reference: http://hpsweb.honeywell.com/Cultures/en-US/Products/Systems/...
Hynek Palatin
Czech Republic
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 44
Notes to answerer
Asker: Spletla, neřešila jsem to, tuhle tematiku překladam poprve, tak je to pro mně dost obtížné...každopádně děkuji


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
the control execution environment (cee) is the execution and scheduling environm
prostředí CEE


Explanation:
http://hpsweb.honeywell.com/Cultures/en-US/Products/Systems/...
http://www.processautomationcontrol.com/DCSystem.html
Podle těchto odkazů, ze kterých text asi bude, jde o jakési počítačové prostředí nebo software. V tom případě bych se přikláněl k verzi nepřekládat a nechat tak, případně přeložit podle vlastního uvážení. Přesný český ekvivalent asi existovat nebude (já jsem jej alespoň nenašel).
Takže bych asi volil variantu ponechat "prostředí CCE".

--------------------------------------------------
Note added at 54 mins (2008-02-21 15:47:27 GMT)
--------------------------------------------------

Rádo se stalo ;-)

Prokop Vantuch
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 24
Grading comment
už je to za mnou a odesláno..doufám, že o bude v pohode..jeste jednou diky za pomoc!
Notes to answerer
Asker: Diky..:)