KudoZ home » English to Czech » Human Resources

wellness program

Czech translation: wellness program


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:wellness program
Czech translation:wellness program
Entered by: Radovan Pletka

22:25 Feb 19, 2008
English to Czech translations [PRO]
Social Sciences - Human Resources
English term or phrase: wellness program
how likely would you be to participate in each of the following types of wellness programs?
a. Smoking cessation
b. Controlling and preventing diabetes
c. Nutrition and healthy eating
d. Maintaining an active lifestyle
Napada mne program pece o zdravi - mate neco lepsiho?
Radovan Pletka
wellness program / program relaxačních služeb
Explanation:
Většinou se nepřekládá, popř. se dovysvětlí.

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2008-02-19 22:38:34 GMT)
--------------------------------------------------

nemusí to být nutně lázeňské programy
Selected response from:

Blanka Salkova
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7wellness program / program relaxačních služeb
Blanka Salkova
4program podpory zdravi
Misha Smid
3ozdravný program
Pavel Blann


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ozdravný program


Explanation:
protože nejde jen o běžnou péči o zdraví, ale o zbavení se nezdravých návyků či přímo závislostí

Pavel Blann
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 16

11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
wellness program / program relaxačních služeb


Explanation:
Většinou se nepřekládá, popř. se dovysvětlí.

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2008-02-19 22:38:34 GMT)
--------------------------------------------------

nemusí to být nutně lázeňské programy


    Reference: http://www.royalmarienbad.cz/page/808/
Blanka Salkova
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Martin Janda: tohle je bohužel zas jeden příklad pojmu, kde je čeština krátká - wellness je wellness
8 hrs
  -> díky

agree  Kateřina Suchánková
9 hrs
  -> díky

agree  Markéta Vilhelmová
9 hrs
  -> díky

agree  seraalice: určitě bych nechala wellness je opravdu wellness
10 hrs
  -> díky

agree  Prokop Vantuch: souhlas s wellness
10 hrs
  -> díky

agree  Jakub Skřebský: wellness uz je ceske slovo:)).
11 hrs
  -> díky

agree  Kristian Madar
1 day22 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
program podpory zdravi


Explanation:
PODPORA ZDRAVÍ A ROZVOJ PRACOVNÍ SCHOPNOSTI
= snaha dlouhodobě udržet systematickou preventivní a intervenční péčí tělesnou i duševní kondici pracovníka, do značné míry závislou na pracovním prostředí a způsobu života a práce.

Tuto definici jsem nasla na nasledujicich strankach http://www.zdravcentra.cz/cps/rde/xchg/zc/xsl/3141_3310.html

Example sentence(s):
  • Kvalitní péče zaměstnavatele o zaměstnance ovlivňuje nejen jejich spokojenost, ale i otázku nemocnosti. Programy podpory zdraví jsou toho jasným důkazem.

    Reference: http://www.zdravcentra.sk/cps/rde/xchg/zcsk/xsl/3141_3310.ht...
    Reference: http://www.bozpinfo.cz/win/citarna/clanky/ochrana_zdravi/ppz...
Misha Smid
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4