KudoZ home » English to Czech » Internet, e-Commerce

factory reset

Czech translation: Obnovení továrního nastavení


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:factory reset
Czech translation:Obnovení továrního nastavení
Entered by: Radovan Pletka

19:32 Mar 27, 2007
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Internet, e-Commerce
English term or phrase: factory reset
pouze samotny termin, znamena to resetovani pocitace do uvodniho stavu, jako kdyz prisel z tovarny, je na to nejaky lepsi termin nez tovarni resetovani
Radovan Pletka
Obnovení továrního nastavení
Explanation:
...
Selected response from:

Milos Papcun
Grading comment
Dik, tohle bylo nejvhodnejsi
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Obnovení továrního nastaveníMilos Papcun
5 +1obnovení výchozích hodnot, původní nastavení (z výroby)
Jaroslav Suchánek
4 +1tovární nastavení
Markéta Demlová MITI
4nastavení od výrobce
Pavel Blann
4resetovat pristroj
Prokop Vantuch
1vynulovani z tovarny
Dana Hollcroft


Discussion entries: 3





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
vynulovani z tovarny


Explanation:
vynulovani, puvodni?

Dana Hollcroft
United States
Works in field
Native speaker of: Czech

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
tovární nastavení


Explanation:
říká můj osobní IT specialist :-)

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2007-03-27 19:41:11 GMT)
--------------------------------------------------

Tak prý reset do továrního nastavení, asi jsem se přeslechla, pardon

Markéta Demlová MITI
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
Notes to answerer
Asker: Muj zakaznik zase rika, ze kdyz je ve zdrojovem textu slovo reset, ze by to chtel i v prekladu a nastaveni toto nesplnuje


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Milos Prudek
11 hrs

4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
obnovení výchozích hodnot, původní nastavení (z výroby)


Explanation:
co je to za přístroj?

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-03-27 21:46:12 GMT)
--------------------------------------------------

nebo tam dej <reset nastavení> a máš to...

Jaroslav Suchánek
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ivo zika: reset nastaveni
12 hrs

15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Obnovení továrního nastavení


Explanation:
...

Milos Papcun
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dik, tohle bylo nejvhodnejsi

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tomas750
1 day22 hrs

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
resetovat pristroj


Explanation:
Toto je muj navrh.
Jelikoz se jedna o displej pristroje, ktery neumi hacky a carky a je omezen poctem znaku, pripada mi ten nazev takovy trefny.
Pripadne jako podstatne jmeno "reset pristroje", nebo misto "pristroj" pojmenovat konkretne dane zarizeni.

Prokop Vantuch
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 24

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nastavení od výrobce


Explanation:
další možnost

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-03-27 21:06:54 GMT)
--------------------------------------------------

nebo: reset na hodnoty výrobce (24 znaků)

--------------------------------------------------
Note added at 3 days22 hrs (2007-03-31 18:12:58 GMT)
--------------------------------------------------

nebo: reset na tovární hodnoty (24 znaků)

Pavel Blann
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 3