KudoZ home » English to Czech » IT (Information Technology)

traybar

Czech translation: oznamovací oblast (hlavního panelu)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:traybar
Czech translation:oznamovací oblast (hlavního panelu)
Entered by: Michaela Drabova

10:59 Feb 16, 2007
English to Czech translations [PRO]
IT (Information Technology)
English term or phrase: traybar
vpravo dole ve Windows
Michaela Drabova
Czech Republic
oznamovací oblast (hlavního panelu)
Explanation:
Tak to překládá Microsoft. Termín traybar jsem ale ještě neslyšel, anglicky je to tray nebo system tray.
Selected response from:

Hynek Palatin
Czech Republic
Grading comment
diky! zni to sice hrozne, ale MS to tak skutecne preklada.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4oznamovací oblast (hlavního panelu)
Hynek Palatin
4TrayBar
Pavel Blann
4Tlačítková lišta/programová lišta
fcimmer


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
oznamovací oblast (hlavního panelu)


Explanation:
Tak to překládá Microsoft. Termín traybar jsem ale ještě neslyšel, anglicky je to tray nebo system tray.

Hynek Palatin
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 153
Grading comment
diky! zni to sice hrozne, ale MS to tak skutecne preklada.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Prokop Vantuch
1 min

agree  Gabriela Verešová
26 mins

agree  Tomas Burda: "oznamovací lišta" by také prošla
34 mins

agree  Marek Buchtel
23 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Tlačítková lišta/programová lišta


Explanation:
Lišta pro tlačítka na rychlé spouštění frekventovaných programů. K vytvoření takové vlastní lišty s ikonami tlačítek je k dispozici mnoho prográmků zvaných Tray Bar ....


    Reference: http://www.dialogue.org.il/softmans/view.php?doc=soft/trayba...
    Reference: http://fileforum.betanews.com/detail/Tray_Bar_Pro/1043786088...
fcimmer
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
TrayBar


Explanation:
Zřejmě jde o název aplikace, který se nepřekládá: tento program se zobrazí jako ikona v hlavním panelu systému (vpravo dole).


    Reference: http://www.snapfiles.com/get/traybar.html
Pavel Blann
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 32