KudoZ home » English to Czech » IT (Information Technology)

Ready when you are

Czech translation: připravena zároveň s vámi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Ready when you are
Czech translation:připravena zároveň s vámi
Entered by: katerina beckova

19:38 Mar 19, 2007
English to Czech translations [PRO]
IT (Information Technology) / printers
English term or phrase: Ready when you are
Jen takový výkřik do tmy - mají to jako nadpis a pod tím opěvují rychlý tisk na rychlé tiskárně.
katerina beckova
připravena zároveň s vámi
Explanation:
rychlá tiskárna nepotřebuje čas na zahřátí
Selected response from:

Jaroslav Suchánek
Czech Republic
Grading comment
Dekuji dekuji :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1rychlá jako vy
Milos Prudek
5pripraven kdyz jsi ty/ s tebou/ zaroven s tebou
Dana Hollcroft
5XXXX je vzdy pripravenaRadovan Pletka
4Připravena kdykoliv potřebujete
fcimmer
4připravena zároveň s vámi
Jaroslav Suchánek
4tisk jako blesk
Pavel Blann
4drží s vámi krok
Anna Almeida
3počká na vás
Jiri Kobelka


Discussion entries: 2





  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ready when you are
připravena zároveň s vámi


Explanation:
rychlá tiskárna nepotřebuje čas na zahřátí

Jaroslav Suchánek
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 56
Grading comment
Dekuji dekuji :)

34 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
ready when you are
rychlá jako vy


Explanation:
Neni to přesný překlad, ale vystihuje to ducha originálu a je to stejně krátké jako originál. Marketing většinou nevyžaduje přesný překlad, spíš aby to dobře znělo. Taky by se dalo říct "Pohotová jako vy", nebo dokonce "vždy připravená!" - možností je víc.

Milos Prudek
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Pavel Blann: teď koukám, že vás ten pionýrský pozdrav také napadl :)
9 mins

agree  srubkova
10 hrs

54 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ready when you are
tisk jako blesk


Explanation:
nebo: okamžitý tisk
nebo: hbitý tisk
atd.

Pavel Blann
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 32

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ready when you are
počká na vás


Explanation:
jen takový reklamní blábol...

Jiri Kobelka
Native speaker of: Native in CzechCzech

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
ready when you are
pripraven kdyz jsi ty/ s tebou/ zaroven s tebou


Explanation:
pripraven kdyz jsi ty

Dana Hollcroft
United States
Native speaker of: Czech

13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
ready when you are
XXXX je vzdy pripravena


Explanation:
Zde bych hral na to, ze tiskarna XXXX je jako pionyr, vzdy pripravena, coz mimohodem nejlepe vystihuje smysl puvodniho sloganu, zvlaste pokud delate za ceske ceny, si zakaznik nic lepsiho nezaslouzi, nez mu za tech par supu podstrcit stary komunisticky slogan (usmev).
Podle toho, jaky je nazev tiskarny, opravte si patricne gramatiku a taky by to melo cele dobre znit, jinak to nebude timto zpusobem pruchodne

Radovan Pletka
Native speaker of: Czech

1 day20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ready when you are
Připravena kdykoliv potřebujete


Explanation:
Tento anglický idiom znamená, že jste již připraveni něco udělat jakmile si to druhá strana vyžádá (dá pokyn k provedení). Je to odpověď na dotaz Are you ready to ....?

fcimmer
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech

2 days14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ready when you are
drží s vámi krok


Explanation:
<název tiskárny> s vámi drží krok

Anna Almeida
Portugal
Native speaker of: Native in CzechCzech