KudoZ home » English to Czech » IT (Information Technology)

IPC network

Czech translation: síť pro meziprocesovou komunikaci


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:IPC network
Czech translation:síť pro meziprocesovou komunikaci
Entered by: Kateřina Suchánková

17:38 Mar 10, 2008
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: IPC network
The first step when configuring xxx System for the first time it is to define and configure the IPC Network; that is installed on top of the existing LAN and identifies all xxx components so that they can communicate and coordinate between them

Myslím si, že je to "IPC síť", ale abych neudělala chybu, radši se ptám - určitě se mezi vámi najde někajý počítačový expert, který se s tímto termínem už setkal.
Kateřina Suchánková
Czech Republic
síť pro meziprocesovou komunikaci
Explanation:


--------------------------------------------------
Note added at 4 h (2008-03-10 22:27:16 GMT)
--------------------------------------------------

pro doplnění kontextu:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Výpočetní_cluster


--------------------------------------------------
Note added at 1 den20 h (2008-03-12 14:14:05 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

rádo se stalo :)
Selected response from:

Pavel Blann
Czech Republic
Grading comment
Mockrát děkuji, oblast IT není zrovna mé hobby. :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4síť pro meziprocesovou komunikaci
Pavel Blann
3síť pro IP komunikaci
Pavel Janoušek


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ipc network
síť pro IP komunikaci


Explanation:
Další možnost - viz: http://tools.cisco.com/dlls/tln/page/media/perspectives/deta...
Nechal bych tam ale tu zkratku.

--------------------------------------------------
Note added at 3 h (2008-03-10 20:55:06 GMT)
--------------------------------------------------

Ta tečka na konci do toho odkazu nepatří, omlouvám se:
http://tools.cisco.com/dlls/tln/page/media/perspectives/deta...

Pavel Janoušek
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Pavel Blann: dobrý pokus, ale v kontextu dalšího dotazu (výpočetní cluster) jde o komunikaci mezi procesy a vlákny, např. databázového serveru oracle
1 hr

24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
IPC Network
síť pro meziprocesovou komunikaci


Explanation:


--------------------------------------------------
Note added at 4 h (2008-03-10 22:27:16 GMT)
--------------------------------------------------

pro doplnění kontextu:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Výpočetní_cluster


--------------------------------------------------
Note added at 1 den20 h (2008-03-12 14:14:05 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

rádo se stalo :)



    Reference: http://cs.wikipedia.org/wiki/Meziprocesov%C3%A1_komunikace
    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Inter-process_communication
Pavel Blann
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 32
Grading comment
Mockrát děkuji, oblast IT není zrovna mé hobby. :-)