KudoZ home » English to Czech » IT (Information Technology)

fibre optical switch

Czech translation: optický přepínač / optický switch


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fibre optical switch
Czech translation:optický přepínač / optický switch
Entered by: Kateřina Suchánková

12:08 Mar 11, 2008
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: fibre optical switch
Nodes are connected to the external storage cabinet with fibre optical links. This connection is made thru a fibre optical switch. The switch, fibre optical links and the SCSI controllers are defined in a redundant basis.
Kateřina Suchánková
Czech Republic
optický přepínač / optický switch
Explanation:
...někteří klienti trvají na "switch" (skloňovat), jiní se přiklánějí k českému přepínači...
Selected response from:

Jiri Hynek
Czech Republic
Grading comment
Mnohokrát děkuji. V oblasti IT se bohužel bez pomoci neobejdu.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2optický přepínač / optický switch
Jiri Hynek
5optický vláknový přepínač
Jan Zeman
4 -1spínač
rosim
3přepínač s optickou sběrnicí
Pavel Blann


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
optický přepínač / optický switch


Explanation:
...někteří klienti trvají na "switch" (skloňovat), jiní se přiklánějí k českému přepínači...

Jiri Hynek
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 12
Grading comment
Mnohokrát děkuji. V oblasti IT se bohužel bez pomoci neobejdu.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  petr jaeger: agree
36 mins

agree  Jaroslav Suchánek: souhlas, pro toto zařízení se v IT vžilo pojmenování , podobně jako . Ale také záleží. komu je text určen!
6 hrs

7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
optický vláknový přepínač


Explanation:
Může být použit i ekvivalent "optický vláknový switch" - dle stylu dokumentu a terminologie

Jan Zeman
Specializes in field
Native speaker of: Czech

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
přepínač s optickou sběrnicí


Explanation:
nebo: optický switch


--------------------------------------------------
Note added at 13 min (2008-03-11 12:22:00 GMT)
--------------------------------------------------

fibre optic link je světlovod: většinou kabel s optickými vlákny pro dané rozhraní, např. http://en.wikipedia.org/wiki/Fibre_Channel



    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Network_switch
    Reference: http://cs.wikipedia.org/wiki/Switch
Pavel Blann
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 32

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
spínač


Explanation:
obsahem věty "This connection is made thru a fibre optical switch" je podle všeho, že jde o spínané spojení. Fibre switch je v tomto případě pro češtinu nadbytečné určené (jiný tam stejně dát nelze).

--------------------------------------------------
Note added at 4 h (2008-03-11 16:57:09 GMT)
--------------------------------------------------

Oprava:
Fibre optical je v tomto případě pro češtinu nadbytečné určené (jiný tam stejně dát nelze).

rosim
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 11

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  petr jaeger: urcite se musi pouzit vyraz opticky switch (prepinac)
2 hrs
  -> díky za podnět