KudoZ home » English to Czech » Law: Contract(s)

rights managed licence

Czech translation: licence se správou práv


11:27 Nov 5, 2007
English to Czech translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / licence
English term or phrase: rights managed licence
"Licence" is a Royalty-Free Licence or a Rights Managed Licence. - jedná se autorská práva k autorskému dílu. Snad by šlo "souhlas s poskytnutím práv"? Ale nezdá se mi to dost vystihující? Nebo existuje nějaký český termín?
Markéta Vilhelmová
Czech Republic
Czech translation:licence se správou práv
Explanation:
jde o kolektivní správu práv k autorským dílům
Selected response from:

Pavel Blann
Czech Republic
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4licence s řízenými právy
Pavel Blann
4licence se správou práv
Pavel Blann
3licenční práva
Michaela Bordessoule


Discussion entries: 1





  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
licenční práva


Explanation:
Right jsou práva. Mohlo by být - práva na použití licence.

Tento i předchozí termín vypadají na americkou právní terminologii.

Michaela Bordessoule
United Kingdom
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rights-managed license
licence se správou práv


Explanation:
jde o kolektivní správu práv k autorským dílům



    Reference: http://www.ooas.cz/Article.aspx?ArticleCode=AuthorRepres
Pavel Blann
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 43

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rights-managed license
licence s řízenými právy


Explanation:
je-li autorským dílem fotografie


--------------------------------------------------
Note added at 1 h (2007-11-05 12:59:45 GMT)
--------------------------------------------------

nebo obecně jakýkoli obraz (i pohyblivý)



    Reference: http://www.grafika.cz/art/df/nepodcenuj-licensovani-fotobank...
Pavel Blann
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 43