KudoZ home » English to Czech » Law (general)

to the grade appropriate school

Czech translation: do školy s odpovídajícím ročníkem


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:to the grade appropriate school
Czech translation:do školy s odpovídajícím ročníkem
Entered by: Simona Holejsovska

20:55 Sep 4, 2006
English to Czech translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / entrance form
English term or phrase: to the grade appropriate school
The above mentioned student will be enrolling in the ........ Please fax or send transcript, including previous grades, current course load, and health records to the grade appropriate school.
Simona Holejsovska
do školy s odpovídajícím ročníkem
Explanation:
myslim si, ze je to evidentni

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-09-04 23:10:14 GMT)
--------------------------------------------------

Pokud duverujete svym prekladum, je dobre je tam napsat, delam to u vetsiny otazek, ktere kladu - muzete se podivat na me predchozi otazky. Vase 4 relativne jednoduche otazky bez velkeho kontextu a bez toho, ja byste to prelozila vy, mne vedly k me poznamce. Tak jako kazda odpoved svedci o urovni odpovidajiciho, i kazda otazka svedci o urovni tazatele ci tazatelky. Kdyz poskytnete vic info, nebude treba tolik diskutovat. Preji dobrou noc.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-09-04 23:14:12 GMT)
--------------------------------------------------

P.S. Taky je dobre neomezovat okruh odpovidajicich, nekdy je to docela zabavne cist odpovedi. Na zaklade dobrych odpovedi jsem nalezl radu vynikajicich kolegu a s nekterymi i spolupracuji. Kudoz je dokonala vec a doufam, ze Henry na Proz radne zbohatne, zaslouzi si to.
Selected response from:

Radovan Pletka
Grading comment
Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1do školy s odpovídající úrovní (vzdělání)srubkova
4 +1do školy s odpovídajícím ročníkemRadovan Pletka


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
do školy s odpovídajícím ročníkem


Explanation:
myslim si, ze je to evidentni

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-09-04 23:10:14 GMT)
--------------------------------------------------

Pokud duverujete svym prekladum, je dobre je tam napsat, delam to u vetsiny otazek, ktere kladu - muzete se podivat na me predchozi otazky. Vase 4 relativne jednoduche otazky bez velkeho kontextu a bez toho, ja byste to prelozila vy, mne vedly k me poznamce. Tak jako kazda odpoved svedci o urovni odpovidajiciho, i kazda otazka svedci o urovni tazatele ci tazatelky. Kdyz poskytnete vic info, nebude treba tolik diskutovat. Preji dobrou noc.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-09-04 23:14:12 GMT)
--------------------------------------------------

P.S. Taky je dobre neomezovat okruh odpovidajicich, nekdy je to docela zabavne cist odpovedi. Na zaklade dobrych odpovedi jsem nalezl radu vynikajicich kolegu a s nekterymi i spolupracuji. Kudoz je dokonala vec a doufam, ze Henry na Proz radne zbohatne, zaslouzi si to.

Radovan Pletka
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 48
Grading comment
Thanks!
Notes to answerer
Asker: Vazeny pane kolego, dekuji za Vase hodnotici poznamky. Ja se ridim heslem duveruj, ale proveruj. Duveruji svym prekladum, ale pokud mam tu moznost, overim si to u kolegu. Pokud vas temito otazkami obtezuji, nemusite odpovidat. Preji hezky vecer.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  srubkova
7 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
do školy s odpovídající úrovní (vzdělání)


Explanation:
také by to mohlo být vzhledem k tomu, že nevíme o jakou školu se jedná

srubkova
Czech Republic
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 61

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Radovan Pletka
1 hr