KudoZ home » English to Czech » Law (general)

administration order

Czech translation: zřízení správy konkurzní podstaty


10:18 Oct 26, 2007
English to Czech translations [PRO]
Bus/Financial - Law (general)
English term or phrase: administration order
The company is not in liquidation or subject to an administration order.

Jedná se opět o zmiňovaný výpis z obchodního rejstříku.

Našla jsem si sice definici:
"In English and Welsh insolvency law, an Administration Order is a method used to protect a company experiencing short or medium term financial problems from its creditors. A court order is issued that forbids any form of legal or insolvency action without the court's permission."

Neznáte ale někdo adekvátní český výaz? Mohlo by to být "zřízení správy konkurzní podstaty" nebo je to něco jiného?
Kateřina Suchánková
Czech Republic
Czech translation:zřízení správy konkurzní podstaty
Explanation:
...tak praví můj slovník

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2007-10-26 10:43:04 GMT)
--------------------------------------------------

...a ještě přidává definici:
administration order = order by a court, appointing someone to administer the estate of someone who is not able to meet the obligations of a court order

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2007-10-26 10:44:57 GMT)
--------------------------------------------------

...a dotřetice potvrzeno Anglicko-českým ekonomickým slovníkem (J.H.Adam, Longman Dictionary of Business English)
administration order = zřízení správy konkurzní podstaty u menších úpadků (bez dalšího soudního řízení)

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2007-10-26 10:50:53 GMT)
--------------------------------------------------

Určitě, stejně jako u předchozí otázky :-)
Selected response from:

Prokop Vantuch
Czech Republic
Grading comment
Děkuji.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1zřízení správy konkurzní podstaty
Prokop Vantuch
4nařízení o uvalení správysrubkova
3nucená správa
rosim


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zřízení správy konkurzní podstaty


Explanation:
...tak praví můj slovník

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2007-10-26 10:43:04 GMT)
--------------------------------------------------

...a ještě přidává definici:
administration order = order by a court, appointing someone to administer the estate of someone who is not able to meet the obligations of a court order

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2007-10-26 10:44:57 GMT)
--------------------------------------------------

...a dotřetice potvrzeno Anglicko-českým ekonomickým slovníkem (J.H.Adam, Longman Dictionary of Business English)
administration order = zřízení správy konkurzní podstaty u menších úpadků (bez dalšího soudního řízení)

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2007-10-26 10:50:53 GMT)
--------------------------------------------------

Určitě, stejně jako u předchozí otázky :-)

Prokop Vantuch
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 12
Grading comment
Děkuji.
Notes to answerer
Asker: Děkuji, tak jsem si to zřejmě myslela správně.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pavel Blann
3 hrs
  -> Díky!

35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nařízení o uvalení správy


Explanation:
Přeložila bych to takhle, protože se nemusí vždycky jsdnat o správu konkurzní podstaty

srubkova
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 61

22 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nucená správa


Explanation:
(státní...)

rosim
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 16