KudoZ home » English to Czech » Law (general)

3-fold format

Czech translation: přehnutý (skládaný) na třetiny


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:3-fold format
Czech translation:přehnutý (skládaný) na třetiny
Entered by: Radovan Pletka

15:22 Mar 16, 2008
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Law (general)
English term or phrase: 3-fold format
A handy 3-fold format, high quality full color print
Z popisu letaku. Rozumim tomu tak, ze ten letak je skladacka na trikrat prelozena, potistena na A4 ve trech sloupich na sirku na obou stranach a prelozena, takze slozena ma format 210 na vysku a 99 na sirku.
Mate neco lepsiho nez
Prihodny, na trikrat prelozeny format s vysoce kvalitmim plnobarevnym tiskem
Radovan Pletka
přehnutý (skládaný) na třetiny
Explanation:
stejný termín používá firma HP, ale se zápisem <Tri-fold>
Selected response from:

Jaroslav Suchánek
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1přehnutý (skládaný) na třetiny
Jaroslav Suchánek
5brozura trojsklad
Dana Hollcroft
4skládačka
luciiebe
4formát trojskládanky
Pavel Blann


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
brozura trojsklad


Explanation:
viz vytvoreni slozene brozury


    Reference: http://sysdoc.doors.ch/MINOLTA/Di650cz.pdf
Dana Hollcroft
United States
Native speaker of: Czech

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
formát trojskládanky


Explanation:
dle terminologie xeroxu

Pavel Blann
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 88

16 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
přehnutý (skládaný) na třetiny


Explanation:
stejný termín používá firma HP, ale se zápisem <Tri-fold>

Jaroslav Suchánek
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jan Kolbaba: šel bych do toho
31 mins

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
skládačka


Explanation:
napadá mě skládačka:

(praktická skládačka tištěná plnobarevně na A4, přeložená na třikrát)

--------------------------------------------------
Note added at 39 mins (2008-03-16 16:02:00 GMT)
--------------------------------------------------

Nebo jak jste uvedl vy: Praktický, na trikrat prelozeny format s vysoce kvalitnim plnobarevnym tiskem

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs (2008-03-17 12:50:23 GMT)
--------------------------------------------------

Prave jsem se informovala u kolegyne graficky, a pouzila by --skladacka na tretiny--, nebo --A4 prelozena na tretiny-- .... jelikoz se jedna o 2 lomy a 3 casti. Je to termin, ktery se normalne pouziva mezi grafiky..

prakticka skladacka tistena plnobarevne na A4, prelozena na tretiny




    Reference: http://www.odborneknihy.cz/inshop/scripts/detail.asp?kat=skl...
luciiebe
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech