KudoZ home » English to Czech » Law (general)

Contract of self-invoicing system

Czech translation: smlouva o samofakturačním systému


17:43 Apr 24, 2008
English to Czech translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: Contract of self-invoicing system
nenapadá mě žádný vhodný výraz, pouze smlouva o fakturačním systému?
Děkuji za pomoc
seraalice
Czech Republic
Czech translation:smlouva o samofakturačním systému
Explanation:
Self invoicing = samofakturace.
Selected response from:

Sabina Polakova
Czech Republic
Grading comment
děkuji za pomoc a přeji příjemný den
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1smlouva o dodávce systému pro samofakturaci
Jiri Hynek
3 +1smlouva o samofakturačním systému
Sabina Polakova


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
contract of self-invoicing system
smlouva o samofakturačním systému


Explanation:
Self invoicing = samofakturace.

Example sentence(s):
  • Samofakturace poskytuje odběrateli možžnost fakturovat za odebrané zbožží vlastně sám sobě, v zastoupení dodavatelské firmy.

    Reference: http://www.fulltext.prosperita.info/files/TXT/saved2006-05.t...
    Reference: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:...
Sabina Polakova
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Grading comment
děkuji za pomoc a přeji příjemný den

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pavel Janoušek: Já to znám jako "self-billing".
16 mins

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
contract of self-invoicing system
smlouva o dodávce systému pro samofakturaci


Explanation:
Předpokládáme-li, že druhá strana bude ten systém dodávat. Před časem jsem takový dokument překládal, v českém originálu to znělo právě takto.

Jiri Hynek
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pavel Janoušek
2 hrs