KudoZ home » English to Czech » Management

procurement leasing, distribution leasing

Czech translation: pořízení dlouhodobého majetku / prodej výrobků formou operativního leasingu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:procurement leasing, distribution leasing
Czech translation:pořízení dlouhodobého majetku / prodej výrobků formou operativního leasingu
Entered by: Jiri Kortus

16:19 Mar 8, 2008
English to Czech translations [PRO]
Law/Patents - Management
English term or phrase: procurement leasing, distribution leasing
Jedná se o pravidla chování dceřinných společností a činnosti vyhrazené mateřské společnosti
1) enter into, modify or terminate rental or (in the area of procurement leasing) leasing agreements with an expected value of EUR 100,000 (rental agreements) or EUR 700,000 (leasing agreements) in each case, except in accordance with the annual budget, and in the area of distribution leasing enter into, modify or terminate leasing agreements
Jiri Kortus
Czech Republic
pořízení dlouhodobého majetku / prodej výrobků formou operativního leasingu
Explanation:
Vypadá to na německé "Beschaffungsleasing" a "Absatzleasing". Pak by to bylo pořízení dlouhodobého majetku formou leasingu (dceřiné společnosti by takhle získaly třeba budovy) a prodej majetku (ke zvýšení obratu výrobky nejen prodávají, ale i nabízejí formou leasingu).
Selected response from:

Pavel Janoušek
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pořizovací leasing, distribuční leasing
Pavel Blann
4pořízení dlouhodobého majetku / prodej výrobků formou operativního leasingu
Pavel Janoušek
3operativní leasing, finanční leasingseraalice


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pořizovací leasing, distribuční leasing


Explanation:
neboli leasing na pořízení něčeho, leasing na distribuci

Pavel Blann
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 19
Notes to answerer
Asker: Díky


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pořízení dlouhodobého majetku / prodej výrobků formou operativního leasingu


Explanation:
Vypadá to na německé "Beschaffungsleasing" a "Absatzleasing". Pak by to bylo pořízení dlouhodobého majetku formou leasingu (dceřiné společnosti by takhle získaly třeba budovy) a prodej majetku (ke zvýšení obratu výrobky nejen prodávají, ale i nabízejí formou leasingu).

Pavel Janoušek
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Díky za komentář, jsem si téměř jistý, že se skutečně jedná o překlad z původní německé verze.


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
operativní leasing, finanční leasing


Explanation:
toto jsou dva základní druhy leasingu. Možná se ale v druhém případě může jednat o nějaký nový způsob leasingu.

seraalice
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 3