KudoZ home » English to Czech » Management

5 Ws and H

Czech translation: šest základních otázek


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:5 Ws and H
Czech translation:šest základních otázek
Entered by: DanitaCZ

15:28 Mar 13, 2008
English to Czech translations [PRO]
Management / software program
English term or phrase: 5 Ws and H
bohužel nemám kontext, který by byl v tomto případě nápomocný, jde totiž o vyplnění tohoto konceptu do tabulky vytvořené programem

viz ale vysvětlení konceptu na http://en.wikipedia.org/wiki/Five_Ws, hledám krátký přiléhavý překlad, který by byl stejně "použitelný" jako anglická verze

díky...
DanitaCZ
šest základních otázek
Explanation:
Například takto.

--------------------------------------------------
Note added at 24 min (2008-03-13 15:52:27 GMT)
--------------------------------------------------

Odkazů jsem našel hned několik:
http://www.google.cz/search?q="šest základních otázek"
Selected response from:

Hynek Palatin
Czech Republic
Grading comment
Díky, je to asi nejblíž originálu co do stručnosti.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1šest základních otázek
Hynek Palatin
2základní novinářské otázky
Marek Buchtel
2šest jednoslabičných otázek
David Seycek


Discussion entries: 1





  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
5 ws and h
šest jednoslabičných otázek


Explanation:
... if “monosyllabic” is an acceptable option in Czech to express brevity & to-the-point attitude.

David Seycek
Austria
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in CzechCzech
Notes to answerer
Asker: Díky.


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
5 ws and h
šest základních otázek


Explanation:
Například takto.

--------------------------------------------------
Note added at 24 min (2008-03-13 15:52:27 GMT)
--------------------------------------------------

Odkazů jsem našel hned několik:
http://www.google.cz/search?q="šest základních otázek"


Hynek Palatin
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 12
Grading comment
Díky, je to asi nejblíž originálu co do stručnosti.
Notes to answerer
Asker: Díky...toto byla jedna z mých zatím nejlepších možností, ale nenašla jsem na to jediný odkaz...


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Martin Janda: Elegantní to asi není, ale těžko vymyslíme něco výrazně lepšího.
2 mins

35 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
5 ws and h
základní novinářské otázky


Explanation:
I tuhle variantu jsem viděl.
Možná také jako "Šest základních novinářských otázek", ale to už je dost dlouhé.

Odkazů na Googlu ovšem není mnoho...
(u druhého odkazu poslední snímek)


    Reference: http://workaholic.bloguje.cz/538675-kdo-co-kde-kdy-proc-jak-...
    Reference: http://www.alien8.eu/dokumenty%2006-07/KMEM1%20Gregarov%E1/M...
Marek Buchtel
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Díky. Hlavně za ty odkazy!