KudoZ home » English to Czech » Manufacturing

Total Recordable Incidents

Czech translation: celkový počet událostí s ohlašovací povinností


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Total Recordable Incidents
Czech translation:celkový počet událostí s ohlašovací povinností
Entered by: Radovan Pletka

08:23 Sep 9, 2006
English to Czech translations [PRO]
Bus/Financial - Manufacturing
English term or phrase: Total Recordable Incidents
Total Recordable Incidents (includes all: recordable, light duty, lost times, fatalities)
(napada mne - nehody nebo urazy s ohlasovaci povinnosti)
mate neco lepsiho
Radovan Pletka
celkový počet událostí s ohlašovací povinností
Explanation:
to by mělo vyhovět od xeroxu až po české právo
Selected response from:

Pavel Blann
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4celkový počet událostí s ohlašovací povinností
Pavel Blann
4celkový počet evidovatelných incidentůsrubkova
4nehody s evidenční povinnostíkarak
3 -1součet zaznamenatelných nehod
Petr Konecny


Discussion entries: 6





  

Answers


55 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
total recordable incidents
součet zaznamenatelných nehod


Explanation:
Je to téměř doslovný překlad, ale myslím, že je namístě. Je to poměřovací veličina, např. pro roční porovnávání, nebo pro srovnání s jinými společnostmi. Viz odkaz.


    Reference: http://www.chevron.com/cr_report/2005/priorities_progress_pl...
Petr Konecny
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  karak: výraz "zaznamenatelné nehody" se mi zdá poněkud nešťastný
5 mins
  -> ano, možná je to kostrbaté, ale "recordable" není o nic méně kostrbaté. Nic jiného mě nenapadlo, zkuste něco navrhnout.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
total recordable incidents
nehody s evidenční povinností


Explanation:
(moc se tady ještě nevyznám, takže se omlouvám, pokud to dělám špatně)

karak
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4

1 day6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
total recordable incidents
celkový počet evidovatelných incidentů


Explanation:
V BOZP existují dva typy událostí (incidenty a nehody), které se od sebe liší proto incidentů

srubkova
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4

2 days16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
total recordable incidents
celkový počet událostí s ohlašovací povinností


Explanation:
to by mělo vyhovět od xeroxu až po české právo

Pavel Blann
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 24