KudoZ home » English to Czech » Marketing

Europe and the Americas have joined Asia and the Pacific Basin

Czech translation: Evropa, severní a jižní Amerika společně s Asií a tichomořskou oblastí...


14:58 Nov 4, 2003
English to Czech translations [PRO]
Marketing
English term or phrase: Europe and the Americas have joined Asia and the Pacific Basin
The Golden City, where Europe and the Americas have joined Asia and the Pacific Basin to create a jewel of a city.
popro
Slovakia
Czech translation:Evropa, severní a jižní Amerika společně s Asií a tichomořskou oblastí...
Explanation:
(in this context)
Selected response from:

Hynek Palatin
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5(v němž) Evropa a oba americké kontinenty spolu s Asií a tichomořskou oblastí...
Sylva Ficova
5Evropa, severní a jižní Amerika společně s Asií a tichomořskou oblastí...
Hynek Palatin
4Europa.....Maria Chmelarova
4mozna tohle poradi
misterno
4Evropa a americké kontinenty se spojily s Asií a pacifickým bazénemTomas750


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
europe and the americas have joined asia and the pacific basin
Evropa, severní a jižní Amerika společně s Asií a tichomořskou oblastí...


Explanation:
(in this context)

Hynek Palatin
Czech Republic
Native speaker of: Czech
PRO pts in pair: 835

2 days20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Evropa a americké kontinenty se spojily s Asií a pacifickým bazénem


Explanation:
I see it as a part of a geological text. The moving of blocks of the Earth is described. In this context the czech term "bazén" is really used.

Tomas750
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in pair: 113

24 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mozna tohle poradi


Explanation:
Zlate Mesto, v jemz Evropa a oba americke kontinenty se pripajeji k Asii a tichomorskem basenu aby vytvorily klenot z mesta.

misterno
Native speaker of: Native in BosnianBosnian

27 days   confidence: Answerer confidence 5/5
(v němž) Evropa a oba americké kontinenty spolu s Asií a tichomořskou oblastí...


Explanation:
nebo:
(v němž) Evropa, Severní a Jižní Amerika spolu s Asií a tichomořskou oblastí...

Sylva Ficova
Czech Republic
Native speaker of: Czech
PRO pts in pair: 8

153 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Europe and the americas have joined Asia and the Pacific basin
Europa.....


Explanation:
Europa a Ameriky sa pripojili k Azii a bazenu ( panvou ) Pacifiku.
Zlate Mesto, kde Europa a Ameriky sa spojili s Aziou a Pacifikom.
(San Francisko?)

Maria Chmelarova
Native speaker of: Slovak
PRO pts in pair: 67