KudoZ home » English to Czech » Marketing / Market Research

late-stage pipeline

Czech translation: léky, které se blíží uvedení na trh


15:44 Oct 26, 2007
English to Czech translations [PRO]
Medical - Marketing / Market Research / akvizice zdravot. firmy s portfoliem lékař. produktů
English term or phrase: late-stage pipeline
Context: "Through the combination, we strengthen our late-stage pipeline."

Company X (pharmaceut. comp.) acquired company Y (pharm. comp.) and "through this combination (read: acquisition), we strenghten our..."

Late stage - poslední stadium. V případě élků bych si věděla rady, ale u "pipeline"?
Veronika Hansova
Czech Republic
Czech translation:léky, které se blíží uvedení na trh
Explanation:
"pipeline" jsou chystané produkty v různých fázích. "late-stage" znamená fáze těsně před uvedením na trh, nejspíš léky, které procházejí schvalováním úřady.
Selected response from:

Tomáš Barendregt
United States
Grading comment
Díky!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2léky, které se blíží uvedení na trhTomáš Barendregt
4 +1konečná fáze vývoje
Pavel Blann
3 -1(posílila) spotřebitelskou distribuční síť
rosim


  

Answers


45 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
léky, které se blíží uvedení na trh


Explanation:
"pipeline" jsou chystané produkty v různých fázích. "late-stage" znamená fáze těsně před uvedením na trh, nejspíš léky, které procházejí schvalováním úřady.

Tomáš Barendregt
United States
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Grading comment
Díky!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  petr jaeger: agree
16 hrs

agree  Radovan Pletka
23 hrs

1 day19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
konečná fáze vývoje


Explanation:
pipeline v tomto kontextu se zdá býti vývojem. o uvedení či neuvedení na trh rozhoduje příslušný úřad.

Pavel Blann
Czech Republic
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 21

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jaroslav Suchánek: to se mi líbí nejvíc
1 day1 hr
  -> díky!

16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
(posílila) spotřebitelskou distribuční síť


Explanation:
rozšířila o síť převzaté společnosti

--------------------------------------------------
Note added at 1 den21 h (2007-10-28 13:38:35 GMT)
--------------------------------------------------

to máte pravdu, leč úspora na kontextu může vést k úsporám přesnosti překladu

rosim
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Radovan Pletka: Je to logicke, ale neni to spravny preklad
7 hrs
  -> to máte pravdu, leč úspora na kontextu může vést k úsporám přesnosti překladu