KudoZ home » English to Czech » Mechanics / Mech Engineering

double scissor cylinder

Czech translation: dva válce umístěné do kříže


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:double scissor cylinder
Czech translation:dva válce umístěné do kříže
Entered by: Jan Kolbaba

11:55 Sep 6, 2006
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: double scissor cylinder
the english term is translated from danish "dobbelte saksecylindre"

example context: The machines are equipped with double scissor cylinders giving stable compression and a low overall height with easy installation.

Here is a picture:
http://www.bramidan.com/Files/Billeder/MediaDB/Thumbs/14/PEZ...
karak
dva válce umístěné do kříže
Explanation:
spíše bych to chápal, jako dva (hydraulické, pneumatické) válce, které jsou umístěné do kříže a svým vysouváním a zasouváním pracují třeba jako nůžkový zvedák. Nemyslím si, že to jsou dva písty v jednom válci.
Nějak tak je to použito zde: http://www.lux-ptz.com/download/Navody_CZ/SL1300-H.pdf#searc...
Selected response from:

Jan Kolbaba
Czech Republic
Grading comment
díky, tohle bude ono. Jen jsem si nebyla jistá, přece jen nemám technické vzdělání.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1dva válce umístěné do kříže
Jan Kolbaba
4válec se dvěma písty v uspořádání do X
Petr Konecny


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
válec se dvěma písty v uspořádání do X


Explanation:
Překlad je trochu delší, než originál, ale myslím, že vystihuje podstatu věci. Nejlepší stejně bude doplnit text obrázkem.

Petr Konecny
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 3

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
dva válce umístěné do kříže


Explanation:
spíše bych to chápal, jako dva (hydraulické, pneumatické) válce, které jsou umístěné do kříže a svým vysouváním a zasouváním pracují třeba jako nůžkový zvedák. Nemyslím si, že to jsou dva písty v jednom válci.
Nějak tak je to použito zde: http://www.lux-ptz.com/download/Navody_CZ/SL1300-H.pdf#searc...

Jan Kolbaba
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 105
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
díky, tohle bude ono. Jen jsem si nebyla jistá, přece jen nemám technické vzdělání.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Petr Konecny: Ano, máš pravdu, tohle je přesnější.
39 mins
  -> díky! pravda je, že z obrázku moc moudří nejsme...