KudoZ home » English to Czech » Mechanics / Mech Engineering

anti-cavitation valve

Czech translation: antikavitační ventil


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:anti-cavitation valve
Czech translation:antikavitační ventil
Entered by: Jan Kolbaba

08:35 Feb 10, 2007
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: anti-cavitation valve
Kontext: "The saw motor has an anti-cavitation valve"

... a tečka. Žádné další info či kontext v návodu pro těžební hlavici.
Jan Kolbaba
Czech Republic
antikavitační ventil
Explanation:
např.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-02-10 09:51:13 GMT)
--------------------------------------------------

antikavitační ventily: 1 výskyt
antikavitačních ventilů: 1 výskyt
antikavitačními ventily: 2 výskyty
atd.

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2007-02-10 18:42:25 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

není zač
Selected response from:

Pavel Blann
Czech Republic
Grading comment
díky
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2antikavitační ventil
Pavel Blann
4ventil s antikavitační funkcí
fcimmer


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
antikavitační ventil


Explanation:
např.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-02-10 09:51:13 GMT)
--------------------------------------------------

antikavitační ventily: 1 výskyt
antikavitačních ventilů: 1 výskyt
antikavitačními ventily: 2 výskyty
atd.

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2007-02-10 18:42:25 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

není zač

Pavel Blann
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 160
Grading comment
díky
Notes to answerer
Asker: hm, také mne to napadlo (prozatím to mám v překladu tak uvedené), jenže 0 hitů.. :-(


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Martina Svehlova Jurikova
1 hr
  -> díky!

agree  Jana Novomeska
2 hrs
  -> díky!

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ventil s antikavitační funkcí


Explanation:
Ventil, který při své funkci nevytváří víry, bublinky, nevyplněné prostory. Může mít upravený tvar, nebo regulovaný, měkčí chod. Antikavitační funkce pak nemusí být aktivována trvale.


    Reference: http://www.chemagazin.cz/Texty/CHXV_2_cl7.pdf
    Reference: http://www.honeywell.cz/acs/iac/m_c/f_ventily.htm
fcimmer
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 32
Notes to answerer
Asker: Děkuji za příspěvek a velmi užitečné odkazy!