KudoZ home » English to Czech » Mechanics / Mech Engineering

lawnmover

Czech translation: plně automatická sekačka na trávu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:lawnmower
Czech translation:plně automatická sekačka na trávu
Entered by: Radoslava Peterson

17:36 Feb 12, 2007
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Sekacka na travu
English term or phrase: lawnmover
Nenapada me bohuzel nic jineho nez "automaticka sekacka na travu bez obsluhy".

Nemame pro to v Cechach nejaky jednoduchsi nazev?

Dekuji.
Radoslava Peterson
plně automatická sekačka na trávu
Explanation:
Tak třeba tato reference: http://www.t3online.cz/clanek.php?ID=373 nabízí jednoduše "AUTOMATICKÁ SEKAČKA".

Co takhle "PLNĚ AUTOMATICKÁ SEKAČKA"? Má to i pár hitů.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day32 mins (2007-02-13 18:08:52 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Rádo se stalo!
Selected response from:

Prokop Vantuch
Czech Republic
Grading comment
Dekuji Prokope!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2plně automatická sekačka na trávu
Prokop Vantuch
5 -2sekačka s pojezdem
Jaroslav Suchánek


Discussion entries: 9





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -2
sekačka s pojezdem


Explanation:
...je vidět, že trávu zas tak často nesekáte, tak se podívejte kolem Mountfieldu, Baumax atd.

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2007-02-12 22:45:23 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.abczahrady.cz/eshop/index.php?show=sortiment&cat=...

Jaroslav Suchánek
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Pavel Blann: Jaroslave, pojezd neznamená bezobslužnost. viz Note(s) to/from asker.
23 mins

disagree  Prokop Vantuch: nebojte, trávu sekám docela často, máme zahradu :-) pojezd = poháněná kola u sekačky => pokud chytnu páčku, sekačka jede, pokud páčku pustím, sekačka stojí. koukněte na www.automower.cz, tady jde o sekačku se senzory, která jezdí úplně sama
27 mins

24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
plně automatická sekačka na trávu


Explanation:
Tak třeba tato reference: http://www.t3online.cz/clanek.php?ID=373 nabízí jednoduše "AUTOMATICKÁ SEKAČKA".

Co takhle "PLNĚ AUTOMATICKÁ SEKAČKA"? Má to i pár hitů.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day32 mins (2007-02-13 18:08:52 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Rádo se stalo!

Prokop Vantuch
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dekuji Prokope!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  srubkova
2 hrs
  -> díky

disagree  Jaroslav Suchánek: nesouhlas
4 hrs

agree  Pavel Blann: souhlas, jen to "plně" je nadbytečné
5 hrs
  -> díky - nechal jsem se unést charakteristikou na stránkách výrobce :-) hrdě hlásá, že jde o "první plně automatickou sekačku na světě" :-)

agree  Jan Kolbaba: můj souhlas taky. Sekačka trochu připomíná funkcí takovéto bláznivé autíčko, které při setkání s překážkou zvolí jiný náhodný směr :-)
17 hrs
  -> díky, mně to zase připomíná takového toho "robotka" z teleshoppingu, který sám vytírá podlahu a taky se od překážek odráží a vytře vaši podlahu dočista do čista :-)