KudoZ home » English to Czech » Mechanics / Mech Engineering

autoclave-less part

Czech translation: části, které se neautoklávují


19:59 Jul 6, 2008
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: autoclave-less part
⑩ Load it in the Autoclave (50℃*5 Barometric pressure*15 Minutes)
※For autoclave-less parts, there will be no loading for Autoclave.
Nějak nemohu najít správný výraz. Děkuji za pomoc
seraalice
Czech Republic
Czech translation:části, které se neautoklávují
Explanation:
...snad takhle opsat
Selected response from:

Prokop Vantuch
Czech Republic
Grading comment
Děkuji za pomoc a přeji příjemné odpoledne.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2díly (části), které není nutno sterilizovat
Jaroslav Suchánek
3 +2části, které se neautoklávují
Prokop Vantuch


Discussion entries: 4





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
části, které se neautoklávují


Explanation:
...snad takhle opsat

Prokop Vantuch
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8
Grading comment
Děkuji za pomoc a přeji příjemné odpoledne.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Peter Kissik: Vidímj to stejn2
1 hr

agree  Pavel Prudký
10 hrs

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
díly (části), které není nutno sterilizovat


Explanation:
jiná možnost

Jaroslav Suchánek
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  rosim: lepší vyjádření, ale je to celé divné, 50°C a barometrický tlak v autoklávu není ani na sušení natož na sterilizaci
5 hrs

agree  fcimmer: Ale raději "díly, které není nutné dávat do autoklávu". Autokláv nemusí sloužit jen pro sterilizaci.
5 hrs