KudoZ home » English to Czech » Medical: Instruments

stock

Czech translation: fixační klec


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:stock
Czech translation:fixační klec
Entered by: Jan Kolbaba

08:21 Oct 23, 2006
English to Czech translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments / blood pressure monitoring
English term or phrase: stock
"It is preferable for a large animal, such as a horse and a cow, to be in a stock, standing still."

Nemůžu přijít na to, co znamená to slovo "stock"?
Jde o měření krevního tlaku u zvířat. Menší zvířata (psi, kočky) leží na boku, u větších zvířat se doporučuje výše uvedená rada. Znamená to, že má zvíře stát v nějaké té své ohradě nebo stáji?
Prokop Vantuch
Czech Republic
fixační klec
Explanation:
pro veterinářské zásahy se pro veškerý dobytek používá známá "fixační klec". Některé zásahy se provádí tam, kde je dobytek, skot atd standardně umístěn a tomu se říká "stání".
Selected response from:

Jan Kolbaba
Czech Republic
Grading comment
Diky za navrh, opsal jsem to podobne.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4fixační klec
Jan Kolbaba
3v maštali
Igor Seykora
3sevřeníTomas750


Discussion entries: 1





  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sevření


Explanation:
Nejsem odborník na veterinu, ale připomíná mi to "to stock" - dát, sevřít do klády.

Tomas750
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
v maštali


Explanation:
.

Igor Seykora
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fixační klec


Explanation:
pro veterinářské zásahy se pro veškerý dobytek používá známá "fixační klec". Některé zásahy se provádí tam, kde je dobytek, skot atd standardně umístěn a tomu se říká "stání".

Jan Kolbaba
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 12
Grading comment
Diky za navrh, opsal jsem to podobne.