KudoZ home » English to Czech » Medical

animal dander

Czech translation: zvířecí lupy


12:40 Jan 16, 2004
English to Czech translations [PRO]
Medical
English term or phrase: animal dander
Jde o maličkou částici ze zvířecí srsti, která se odloupne při línání a způsobuje alergickou reakci.
V angličtině :tiny particles animals shed (neznám ani přesné podstatné jméno pro shed, jako sloveso to znamená línat)
Prosila bych o podstatné jméno pro animal dander a pokud možno i shed.
Děkuji předem
xxxxetrans
Czech translation:zvířecí lupy
Explanation:
skomolenina z dandruff - kožní lupy
Selected response from:

peter zalupsky
Slovakia
Grading comment
Děkuji za odpověď a referenci.

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2zvířecí lupy
peter zalupsky
5zvířecí lupyGabriela Polcarová


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
zvířecí lupy


Explanation:
skomolenina z dandruff - kožní lupy


    Reference: http://osha.mpsv.cz/ew2003/materialy_pdf/fakta40.pdf
peter zalupsky
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak, Native in CzechCzech
PRO pts in pair: 91
Grading comment
Děkuji za odpověď a referenci.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gabriela Polcarová: zkomolenina to není-je to spisovný výraz
21 mins

agree  Jirina Nevosadova
9 hrs

31 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
zvířecí lupy


Explanation:
shed = také odlupovat
podstatné jm. k dander = dander or dandruff

Gabriela Polcarová
Native speaker of: Native in CzechCzech