KudoZ home » English to Czech » Other

Not valid for assembling in versions equipped with a spare wheel with the...

Czech translation: neplatne pro montaze verzi vybavenych nahradnim kolem


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Not valid for assembling in versions equipped with a spare wheel with the
Czech translation:neplatne pro montaze verzi vybavenych nahradnim kolem
Entered by: Garboktrans

12:01 Feb 20, 2006
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Other
English term or phrase: Not valid for assembling in versions equipped with a spare wheel with the...
"Not valid for assembling in versions equipped with a spare wheel with the following measurement: 205/55/16"

Help translating this sentence will be much appreciated
Garboktrans
Spain
nezplatne pro montaze verzi vybavenych nahradnim kolem
Explanation:
The spare wheel is IMHO corresponding to the version rather than assembly.

--------------------------------------------------
Note added at 37 mins (2006-02-20 12:39:24 GMT)
--------------------------------------------------

neplatne, pardon
Selected response from:

Martin Janda
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4nezplatne pro montaze verzi vybavenych nahradnim kolem
Martin Janda
5 -1Neplatí pro montáž u provedení (verzí) vybavených rezervním kolem následujících rozměrů...
maat ka re
4 -1neplatné pro montáž provedení s náhradním kolem o následujících rozměrech: 205/55/16
Zenny Sadlon


Discussion entries: 3





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
neplatné pro montáž provedení s náhradním kolem o následujících rozměrech: 205/55/16


Explanation:
...

Zenny Sadlon
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  maat ka re: vzhledem k rozměru onoho kola je zřejmé, že se jedná o kolo vozidla - bavíme se tedy o rezervě neboli rezervním kole.
22 hrs

37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
not valid for assembling in versions equipped with a spare wheel with the...
nezplatne pro montaze verzi vybavenych nahradnim kolem


Explanation:
The spare wheel is IMHO corresponding to the version rather than assembly.

--------------------------------------------------
Note added at 37 mins (2006-02-20 12:39:24 GMT)
--------------------------------------------------

neplatne, pardon

Martin Janda
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 45

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pavel Blann: absolutely, incl. the note :)
1 hr
  -> Musis docist az do konce - i kdyz chapu, ze ty dodatecne poznamky nejsou moc videt. Ale diky za podporu :-)

agree  Marek Buchtel
7 hrs

agree  Marketa Dolezalova
7 hrs

agree  Tomas750
17 hrs

disagree  maat ka re: you changed the context :o(
21 hrs
  -> Vazeny pseudonyme, kdybyste racil docist muj prispevek do konce, treba byste nasel odpoved na svou otazku. Co se mrazu tyce, jeho vyreseni uz je asi na vas.

agree  Marcela Hashim
1 day8 hrs

22 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
not valid for assembling in versions equipped with a spare wheel with the...
Neplatí pro montáž u provedení (verzí) vybavených rezervním kolem následujících rozměrů...


Explanation:
there is nothing to explain, there is nothing to discuss about. Full stop.

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2006-02-24 16:52:20 GMT)
--------------------------------------------------

Vážený pane Blann,
očividně nemáte čím přispět do této diskuze, dokonce jste natolik neoriginální, že si vypůjčujete větu, kterou jsem napsala v reakci na poměrně dost nepovedený překlad další kolegyně - tedy ani ne váš.
Jediné, na co se zmůžete, je mstivé vyřizování si účtů - a to jen proto, že jsem vyjádřila nesouhlas s Vašim překladem zcela jiného termínu?
Vaše další komentáře mě nezajímají - už i proto, že ze zásady chodí dvakrát a už mám jimi zahlcenou poštu - v případě, že toto nebudete respektovat, budu to považovat za obtěžování.
S pozdravem,

maat ka re

maat ka re
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in SlovakSlovak

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Johan Venter: It's not usual for professionals to be so agrressive. Why don't you rather use the explanation field to add an explanation? Also, no preposition (about) and we use the word period, rather than full stop to indicate that's the end of the discussion...
1 hr
  -> Ani ne. Pokud jste po několik let denně vyváděn z míry tím, jak si drazí kolegové vymýšlejí a neustálým opravováním pamětí plných pozměněných kontextů, neodborných překladů, nepochopení problematiky, pochopíte i oprávněnou pod

neutral  Veronika Hansova: Je hezké, že nás neopomenete opravit z hlediska terminologie. Hezké už ovšem není, jakou formu k tomu zvolíte a kolik gramatických chyb ve svém vysvětlení nasekáte. Já alespoň oceňuji snahu ostatních.
4 hrs
  -> s radostí uvítám konkrétní výtky ohledně gramatických chyb. jinak, kdyby jste si přečetla pravidla KudoZ, dozvěděla by jste se, že zde není prostor pro něčí domněnky. snaha ostatních - ať už je motivace jakákoli, je k ničemu, pokud

disagree  Pavel Blann: pěkně okecané, co takhle z toho ještě vyrobit hutnou českou větu, kde nic nepřebývá ani nechybí :o)) Mmch, tento výrok je Váš. Kritička, co snědla všechnu moudrost světa, nedokáže jít příkladem. Zato zde opět všem nasázela disagr
3 days2 hrs
  -> jde Vám o překlad té věty, nebo zase jeden z účelových nesouhlasů v rámci osobního tažení proti kritikovi Vašich neúspěšných pokusů v oblasti, v níž jste doma jen jako uživatel /majitel řidičského oprávnění/? - viz "relentless t