KudoZ home » English to Czech » Petroleum Eng/Sci

cut-to-fit length

Czech translation: přířezová délka


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cut-to-fit length
Czech translation:přířezová délka
Entered by: Jan Kordac

09:30 Jan 13, 2008
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Petroleum Eng/Sci
English term or phrase: cut-to-fit length
například: If shown on isometric drawings, the fabrication shall include "cut-to-fit" lengths and field joints on fabricated pieces to allow for the setting up of pipework accurately on-site between fixed points.

Je to z normy pro montáž/výstavbu sklolaminátového potrubí pro rozvod paliv.
Jan Kordac
Czech Republic
přířezová délka
Explanation:
další možnost

--------------------------------------------------
Note added at 56 mins (2008-01-13 10:27:46 GMT)
--------------------------------------------------

nebo: délka přířezu

--------------------------------------------------
Note added at 3 days1 hr (2008-01-16 11:10:04 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

rádo se stalo.
Selected response from:

Pavel Blann
Czech Republic
Grading comment
Děkuji, nakonec zvítězila tato možnost.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4délka na míruRadovan Pletka
3 +1přířezová délka
Pavel Blann
4materiál s dostatečnou rezervou (umožňující zkrácení dle potřeby)
Martin Janda
4oříznutá délkaMiroslav Carda
4řez (uříznutí) na montážní délku
Jiri Kortus
3kusy s dĺžkou odrezávanou na mieruVladimir Karoli
3přesná délkaMarkéta Vilhelmová


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
přesná délka


Explanation:
U řeziva se třeba používá termín "vykrátit na míru". Myslím, že význam samotný je jasný "délka upravená tak, aby to sedlo".

Markéta Vilhelmová
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kusy s dĺžkou odrezávanou na mieru


Explanation:
resp. kusy s dĺžkou rezanou na mieru.

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2008-01-13 09:49:50 GMT)
--------------------------------------------------

Áno, tiež to tak chápem.

Vladimir Karoli
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
Notes to answerer
Asker: Docela dobré. Ještě upřesním: (podle mě) se nejprve uřízne kus trubky - třeba 10 m, s nějakou rezervou, řekněme 15 cm. To cut-to-fit by mělo označovat ten ořezávaný/přečnívající kousek.


42 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
řez (uříznutí) na montážní délku


Explanation:
v tomto případě by podle kontextu vystihovalo smysl i toto znění

Jiri Kortus
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4

53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
oříznutá délka


Explanation:
v tomto případě "oříznuté délky" nebo "délky po oříznutí"

Miroslav Carda
Native speaker of: Native in CzechCzech

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
materiál s dostatečnou rezervou (umožňující zkrácení dle potřeby)


Explanation:
Je to asi dost dlouhé, ale snad to sedne líp do kontextu

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2008-01-13 14:18:57 GMT)
--------------------------------------------------

Sorry, Confidence měla být tři, ale už to nejde vrátit :-(

Martin Janda
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech

2 days7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
délka na míru


Explanation:
cut to fit znamena na miru a delka je delka, nedelal bych z toho raketovou vedu (usmev)

Radovan Pletka
Native speaker of: Czech

52 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
přířezová délka


Explanation:
další možnost

--------------------------------------------------
Note added at 56 mins (2008-01-13 10:27:46 GMT)
--------------------------------------------------

nebo: délka přířezu

--------------------------------------------------
Note added at 3 days1 hr (2008-01-16 11:10:04 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

rádo se stalo.

Pavel Blann
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Grading comment
Děkuji, nakonec zvítězila tato možnost.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  petr jaeger: tak pravi i muj slovnik. Ze bychom pouzivali stejny?
1 day5 hrs
  -> díky! v mém slovníku je nejblíže cut-off to length = přiřezat na délku, a cut-to-size element = přířez ;)