KudoZ home » English to Czech » Photography/Imaging (& Graphic Arts)

Valid button event

Czech translation: platné stisknutí tlačítka


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Valid button event
Czech translation:platné stisknutí tlačítka
Entered by: Martina Silpoch

18:31 Jun 24, 2004
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Photography/Imaging (& Graphic Arts)
English term or phrase: Valid button event
Belongs in chart from a digi camera manual, in chapter about LED indicators. Not sure if it could be a short for Validate the event with this button, if you acknowledge it to stop it from blinking...
suggestions welcome
Martina Silpoch
Canada
platné stisknutí tlačítka
Explanation:
nebo: platná událost/operace vyvolaná stisknutím tlačítka

Předpokládám, že je u toho uvedeno, že indikátor nesvítí ani nebliká, tj. neoznačuje žádnou chybu, a fotoaparát jednou pípne. V překladu bych se pokusil zachovat zmínku o tlačítku, protože to pípnutí se ozve, jen když něco stisknete. Myslím, že vᚠnávrh (potvrzení události tlačítkem) není správný.

Aspoň tak tomu rozumím podle manuálu k fotoaparátu, který jsem našel na webu:
http://support.gateway.com/s/Manuals/CsmrEltrncs/dc-m42.pdf
Selected response from:

Hynek Palatin
Czech Republic
Grading comment
As weird as it sounds to me, a confirmation by a photographer should make this the correct answer.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2platné stisknutí tlačítka
Hynek Palatin
4stisknuti platneho tlacitkaMartina Ley
3potvrzení akce tlačítkemMaria Chmelarova


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
valid button event
platné stisknutí tlačítka


Explanation:
nebo: platná událost/operace vyvolaná stisknutím tlačítka

Předpokládám, že je u toho uvedeno, že indikátor nesvítí ani nebliká, tj. neoznačuje žádnou chybu, a fotoaparát jednou pípne. V překladu bych se pokusil zachovat zmínku o tlačítku, protože to pípnutí se ozve, jen když něco stisknete. Myslím, že vᚠnávrh (potvrzení události tlačítkem) není správný.

Aspoň tak tomu rozumím podle manuálu k fotoaparátu, který jsem našel na webu:
http://support.gateway.com/s/Manuals/CsmrEltrncs/dc-m42.pdf


Hynek Palatin
Czech Republic
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 8
Grading comment
As weird as it sounds to me, a confirmation by a photographer should make this the correct answer.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jaroslav Tomiczek: ano, fotoaparát pípne, když je operace platná
3 days3 hrs

agree  Luciie
385 days

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
valid button event
potvrzení akce tlačítkem


Explanation:
Just a suggestion. Reverse wording and try "potvrzeni akce tlacitkem".
Before you'll take picture, camera will let you know, if it is O.K. push down button.
The manual and automatic photo camera is doing that. You might see green circle or orange triangle or hear signal.

Maria Chmelarova
Native speaker of: Slovak

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
valid button event
stisknuti platneho tlacitka


Explanation:
I think, the following solution could be it.

Valid buttons - is a common term in IT
valid button event - would be then an event concerning a valid button i.e. pressing

Here a Czech excerpt
[PDF] Časový spínač řízený mikroprocesorem
Dateiformat: PDF/Adobe Acrobat - HTML-Version
... síového transformátoru), je implementována funkce, která po jedné minutě
od posledního stisknutí platného tlačítka zhasíná číslice a na ...
www.radioplus.cz/clanky/pdf/casovac.pdf - Ähnliche Seiten

HTH

Martina

Martina Ley
Native speaker of: Native in CzechCzech