KudoZ home » English to Czech » Printing & Publishing

two white separations

Czech translation: dvě separace bílé


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:two white separations
Czech translation:dvě separace bílé
Entered by: Pavel Blann

10:03 Oct 24, 2007
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Printing & Publishing
English term or phrase: two white separations
The following describes the steps for preparing an image file for the RIP process
using the Kornit -provided action scripts using the manual method for creating six
channels, meaning CMYK and two white separations.

Nevím, jak bych správně česky vyjádřila "separations" - jestli to mají být obyčejné separace nebo jsem kdesi našla, že "separations" v polygrafii u barev znamená také "výtažkování". Ale tohle by už asi přece jen chtělo odborníka z obboru.
Kateřina Suchánková
Czech Republic
dvě separace bílé
Explanation:
sítotiskové tiskárny kornit pro potisk textilií používají 6 tiskových hlav: 4 pro barvy cmyk a 2 pro bílou, takže kromě oddělení barev cmyk vyžadují i dvě separace bílé. zřejmě to souvisí s tím, že pro potisk tmavších textilií je třeba nejdříve vytisknout bílý podklad, na který lze následně tisknout.


--------------------------------------------------
Note added at 1 den5 h (2007-10-25 15:06:20 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

rádo se stalo
Selected response from:

Pavel Blann
Czech Republic
Grading comment
Děkuji za pomoc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5separacepetr jaeger
4dvě separace bílé
Pavel Blann


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
separace


Explanation:
to slovo se normalne pouziva v barevnem tisku. V zasade to funguje tak, ze se vezme obrazek, ktery chteji tisknout a rozlozi se na 4 zakladni barvy (CMYK) - to jsou ty channels ve vasi vete. A tohle vsechno, plus 2 bile separace se vytiskne cernou barvou (sic), aby bylo videt, jak je jednotliva barva v obrazku zastoupena :)

petr jaeger
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 3
Notes to answerer
Asker: Díky.


40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dvě separace bílé


Explanation:
sítotiskové tiskárny kornit pro potisk textilií používají 6 tiskových hlav: 4 pro barvy cmyk a 2 pro bílou, takže kromě oddělení barev cmyk vyžadují i dvě separace bílé. zřejmě to souvisí s tím, že pro potisk tmavších textilií je třeba nejdříve vytisknout bílý podklad, na který lze následně tisknout.


--------------------------------------------------
Note added at 1 den5 h (2007-10-25 15:06:20 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

rádo se stalo


    Reference: http://www.screenweb.com/index.php/channel/3/id/2530
    Reference: http://www.techexchange.com/thelibrary/techcorner/july2005/j...
Pavel Blann
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 20
Grading comment
Děkuji za pomoc.
Notes to answerer
Asker: Díky.