KudoZ home » English to Czech » Sports / Fitness / Recreation

Tie breaking formula:

Czech translation: Postup při nerozhodném výsledku


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Tie breaking formula:
Czech translation:Postup při nerozhodném výsledku
Entered by: Radovan Pletka

06:31 Mar 10, 2004
English to Czech translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation / sport rules
English term or phrase: Tie breaking formula:
procedure/ rules how to constinue and decide tie games
Association
postup při nerozhodném výsledku
Explanation:
10. Postup : Vítězné družstvo postupuje vždy do dalšího kola.
Při nerozhodném výsledku postupuje družstvo s lepším poměrem sad, př.míčků. V případě nerozhodného poměru bodů, sad i míčků sehraje rozhodující zápas po jednom určeném hráči z každého družstva (určí vedoucí po dohrání základního počtu zápasů).
Selected response from:

Radovan Pletka
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3způsob, jak určit pořadí při stejném počtu bodůsrubkova
4postup při nerozhodném výsledkuRadovan Pletka


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
způsob, jak určit pořadí při stejném počtu bodů


Explanation:
Vzhledem k tomu, že tazatel neuvedl sport ani kontext sousloví ve větě, překlad může znít i takto:
způsob, jak ukončit nerozhodnou hru (utkání) nebo způsob, jak určit vítěze v případě nerozhodného výsledku (v normální hrací době)

srubkova
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Stefan Melo
2 hrs

agree  Marcela Hashim
3 hrs

agree  Jirina Nevosadova
3 hrs

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
postup při nerozhodném výsledku


Explanation:
10. Postup : Vítězné družstvo postupuje vždy do dalšího kola.
Při nerozhodném výsledku postupuje družstvo s lepším poměrem sad, př.míčků. V případě nerozhodného poměru bodů, sad i míčků sehraje rozhodující zápas po jednom určeném hráči z každého družstva (určí vedoucí po dohrání základního počtu zápasů).


    Reference: http://pingpong.cstv.cz/ctt/CAST/STK/STK_rozp01_CP.htm
Radovan Pletka
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 4