KudoZ home » English to Czech » Tech/Engineering

Spirit dispenser

Czech translation: davkovaci/vycepni hlavice,ventil, pipa, davkovac


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Spirit dispenser
Czech translation:davkovaci/vycepni hlavice,ventil, pipa, davkovac
Entered by: Renata Korpak

09:20 Mar 25, 2002
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering / Bar equipment
English term or phrase: Spirit dispenser
Taktez. Firma dodava zarizeni pro bary a to je jeden priklad. U obou terminu mi jde o oficialni, nebo obecne prijatou, terminologii pouzivanou v ceskem pohostinstvi
Renata Korpak
United Kingdom
dávkovací nebo výčepní hlavice/ ventil/ pípa na lihoviny
Explanation:
U větších zařízení s automatickým dávkováním případně i mixováním by se mohlo jednat o výčepní stojan/ pult/ jednotku.
Selected response from:

fcimmer
Czech Republic
Grading comment
Diky. Ja jsem se vlastne poucila z odpovedi na "portioner" a pouzila jsem davkovac, ktery jsem zpetne nasla ve Fronkovi. Ale mate pravdu, bez kontextu to muze byt i vetsi zarizeni. Kazdopadne si to zkusim pohlidat do budoucna, dekuji.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1výdejní automat nápojů (lihovin)
katerina beckova
4dávkovací nebo výčepní hlavice/ ventil/ pípa na lihoviny
fcimmer


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
výdejní automat nápojů (lihovin)


Explanation:
výdejní automat nápojů (lihovin)

katerina beckova
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in pair: 53

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  David Daduč: výdejní automat lihovin
24 mins

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dávkovací nebo výčepní hlavice/ ventil/ pípa na lihoviny


Explanation:
U větších zařízení s automatickým dávkováním případně i mixováním by se mohlo jednat o výčepní stojan/ pult/ jednotku.

fcimmer
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in pair: 145
Grading comment
Diky. Ja jsem se vlastne poucila z odpovedi na "portioner" a pouzila jsem davkovac, ktery jsem zpetne nasla ve Fronkovi. Ale mate pravdu, bez kontextu to muze byt i vetsi zarizeni. Kazdopadne si to zkusim pohlidat do budoucna, dekuji.