KudoZ home » English to Czech » Tech/Engineering

sputter bearing

Czech translation: lozisko s praskove pokovovanym/povlakovanym povrchem, lozisko pokovane technologii sputter


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sputter bearing (automotive)
Czech translation:lozisko s praskove pokovovanym/povlakovanym povrchem, lozisko pokovane technologii sputter
Entered by: Renata Korpak

14:37 May 28, 2003
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering / bearing types
English term or phrase: sputter bearing
Jenom, ze se jedna o high premium product a ze je o nej mensi zajem. Jinak kontext zadny.
Renata Korpak
United Kingdom
ložisko/dosedací plocha/opěra..etc. s práškově pokovovaným (pokrytým) povrchem
Explanation:
sputter-sputtering je proces pokovovani nebo potazeni jinym materialem pomoci katody, vakua, atd....
See:
Lubricants and Oil Analysis Message Boards
... Tips, Ideas and Success Stories > What is a Sputter bearing? Search messages by keyword
or phrase: This folder only All folders. ... 5564, What is a Sputter bearing? ...
www.oilanalysis.com/message_boards/ message_details_by_list.asp?foldername=What+is+a+Sputter+bearing%3F&am... - 34k - Archiv - Podobné stránky

Oil Analysis Noria Tribology Predictive Maintenance
... Tips, Ideas and Success Stories, >, What is a Sputter bearing? What is a Sputter
bearing? by: Russ posted: Friday, February 09, 2001 at 2:50:10 PM CST, ...
www.oilanalysis.com/message_boards/ message_details_by_ID.asp?messageid=5564 - 28k - Archiv - Podobné stránky
[ Další stránky z www.oilanalysis.com ]

...etc.

Problem je v tom, ze bearing muze byt v cestine bez udani kontextu asi 120 ruznych veci, ale pokud je to nejaky "fancy" produkt, tak pujde nejspis o lozisko..
Selected response from:

Matej Klimes
Grading comment
Moc dekuji, dava to vsechno smysl. Diky i panu Cimmerovi, bohuzel nemohu body rozdelit ale douska o odolnosti a autech moc pomohla!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2ložisko/dosedací plocha/opěra..etc. s práškově pokovovaným (pokrytým) povrchemMatej Klimes
4ložisko pokovené technologií sputter
fcimmer


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
ložisko/dosedací plocha/opěra..etc. s práškově pokovovaným (pokrytým) povrchem


Explanation:
sputter-sputtering je proces pokovovani nebo potazeni jinym materialem pomoci katody, vakua, atd....
See:
Lubricants and Oil Analysis Message Boards
... Tips, Ideas and Success Stories > What is a Sputter bearing? Search messages by keyword
or phrase: This folder only All folders. ... 5564, What is a Sputter bearing? ...
www.oilanalysis.com/message_boards/ message_details_by_list.asp?foldername=What+is+a+Sputter+bearing%3F&am... - 34k - Archiv - Podobné stránky

Oil Analysis Noria Tribology Predictive Maintenance
... Tips, Ideas and Success Stories, >, What is a Sputter bearing? What is a Sputter
bearing? by: Russ posted: Friday, February 09, 2001 at 2:50:10 PM CST, ...
www.oilanalysis.com/message_boards/ message_details_by_ID.asp?messageid=5564 - 28k - Archiv - Podobné stránky
[ Další stránky z www.oilanalysis.com ]

...etc.

Problem je v tom, ze bearing muze byt v cestine bez udani kontextu asi 120 ruznych veci, ale pokud je to nejaky "fancy" produkt, tak pujde nejspis o lozisko..


    Reference: http://216.239.33.100/search?q=cache:J_u4IKA1D_wJ:www.federa...
    Reference: http://www.oilanalysis.com/message_boards/message_details_by...
Matej Klimes
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 147
Grading comment
Moc dekuji, dava to vsechno smysl. Diky i panu Cimmerovi, bohuzel nemohu body rozdelit ale douska o odolnosti a autech moc pomohla!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  fcimmer
7 hrs

agree  Pavel STORKAN: lozisko s praskove povlakovanym povrchem
14 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ložisko pokovené technologií sputter


Explanation:
Speciální technologie rozprašování (sputter)umožňuje nanesení více kovových materiálů na povrch ložiska (TRI-METALLIC). Tím se u nich dosahuje vysoké odolnosti proti opotřebení. Ložiska SPUTTERse používají při konstrukci motorů s extrémně vysokým výkonem, např. ve vozech AUDI, BMW, KHD, MAN, MERCEDES, OPEL, PEUGEOT, VW ...


fcimmer
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in pair: 145